کد خبر : 52814 / /
/

معرفی 4 برند 14 مدل پرینترهای مقرون به صرفه و ارزان خانگی

پرینترهای ارزان قیمت خانگی اغلب به صرفه تر از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته اداری هستند و هزینه استفاده از آن ها نیز کمتر است. برای انتخاب این پرینترها انتخاب های متعددی در بازارهای فروش دارید. اما برای خرید بهترین دستگاه در راستای رفع نیازهای خود در محیط خانه باید به برخی سوالات پاسخ دهید؛ پرینتر رنگی انتخاب کنم یا سیاه و سفید؟ پرینتر چند کاره لازم دارم یا تک کاره؟پرینترهای لیزری یا جوهر افشان و.... پس از پاسخ به این سوالات بهترین مدل این تجهیزات را بسته به نیازهای خود انتخاب خواهید کرد.

معرفی 4 برند 14 مدل پرینترهای مقرون به صرفه و ارزان خانگی

 

 

 

 

معرفی بهترین برند های پرینترهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه 

تا به امروز برندهای متعددی دستگاه های پرینت و چاپ را برای مصارف خانگی ارائه کرده اند که کارایی ساده ای دارند و هر مصرف کننده به سهولت از آن ها استفاده می کند. قیمت به صرفه دستگاه های پرینتر خانگی نیز یکی از مهمترین مزایای آن ها است. در این بخش برخی از برترین برندهای عرضه دستگاه پرینتر اقتصادی را برای مصارف خانگی معرفی می کنیم:

پرینتر اپسون

برند اپسون یکی از خوش قیمت ترین دستگاه های چاپ و پرینت را در بازار فروش ماشین های اداری عرضه می کند. خرید پرینتر اپسون برای اشغال کمتر فضا در فضای کوچک خانه نیز مزایای بی شماری دارد. این دستگاه ها اغلب وزن کمی دارند و به سهولت جا به جا می شوند.

پرینتر کانن

سال های سال است که برند کانن در زمینه عرضه و فروش انواع پرینترهای اقتصادی فعالیت دارد. البته در میان محصولات برند کانن می توان مدل های گران قیمت تری را نیز پیدا کرد. اما پیدا کردن و خرید پرینتر کانن canon برای مصارف خانگی هم بسیار ساده است. در میان مدل های خانگی این برند می توان به انواع پرینترهای canon mf113w یا 113w canon اشاره کرد.

پرینتر اچ پی

انواع پرینتر اچ پی در بازار فروش تجهیزات دیجیتالی ایران با قیمت های به صرفه ای خرید و فروش می شوند. شما می توانید انواع پرینتر hp 15w، پرینتر hp 3015 و... را در میان محصولات این برند پیدا کنید و با قیمت های به صرفه خریداری کنید. این محصولات کلیه قابلیت های کاربران را در مصارف خانگی تامین می کنند.

پرینتر اسکای

خرید پرینتر اسکای با کمترین هزینه ها در میان پرینترهای خانگی انجام می شود. قیمت پرینترهای خانگی اسکای به نسبت سایر محصولات خارجی به صرفه تر خواهد بود. وزن پایین دستگاه های اسکای و قابلیت های چاپ سریع و بی صدای آن ها توجه بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کرده است. در میان مدل های پرفروش اسکای می توان به پرینتر sky p300nw اشاره کرد.

5

معرفی مدل پرینترهای مقرون به صرفه و ارزان خانگی

برای خرید بهتر این تجهیزات باید حتما با فهرست ارزان قیمت ترین پرینترهای خانگی در بازار فروش ایران آشنا شوید. در این بخش مجموعه ای از این دستگاه ها را لیست کرده ایم:

canon mf113w

پرینترهای کاربردی canon mf113w با فناوری لیزری تولید شده و دقت چاپ بالایی دارد. رزولوشن قابل قبول این تجهیزات برای مصارف خانگی بسیار مناسب است و چاپ فایل ها و اسناد خانگی را ساده تر می کند. ظرفیت سینی canon mf113w 150 برگه است که برای مصارف محدود خانگی مناسب خواهد بود.

113w canon

پرینتر باکیفیت کانن 113W یکی از برترین محصولات این کمپانی است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. 113w canon با فناوری لیزری و با قابلیت چاپ سیاه و سفید طراحی شده و به کلیه نیازهای مصرف کنندگان پاسخ می دهد. این دستگاه با قابلیت پرینت خودکار دو رو همراه است و برای چاپ برگه های A4 مناسب است.

HP LaserJet Pro M15a

پرینتر HP LaserJet Pro M15a با 8 مگابایت حافظه داخلی بیشترین کیفیت چاپ را برای مصارف خانگی به همراه دارد. HP LaserJet Pro M15a با فناوری لیزر برای چاپ برگه های سیاه و سفید طراحی شده است.

HP Neverstop Laser 1000a

پرینتر پیشرفته HP Neverstop Laser 1000a  با قابلیت های چاپ پیشرفته و پردازنده های قوی تولید و طراحی شده است. قابلیت شارژ کارتریج دستگاه یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن به شمار می رود. فناوری روشن HP Neverstop Laser 1000a برای صرفه جویی در میزان مصرف انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.

پرینتر hp 15w

یکی از محصولات تک کاره برند اچ پی با نام تجاری پرینتر hp 15w معرفی می شود و سرعت چاپ بالایی دارد. استفاده از آن برای مصارف کم حجم دفاتر اداری کوچک یا مصارف خانگی مناسب خواهد بود.

پرینتر لیزری اچ پی مدل laser 107w

پرینتر hp 107w با سرعت بالای پرینت همه نیازهای کاربران خانگی را برآورده می کند. پرینتر لیزری اچ پی مدل laser 107w برای افزایش بازدهی چاپ به تعداد 20 برگ در هر دقیقه مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت های پرینتر اچ پی ۱۰۷w برای چاپ با رنگ مشکی کارایی دارند.

پرینتر hp 3015

یکی از برترین پرینترهای تک رنگ برند اچ پی پرینتر hp 3015 است که با سرعت عمل بالایی برای فرایند چاپ و پرینت به کار می رود. این دستگاه با رزولوشن 1200  و 128 مگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران خانگی قرار می گیرد.

پرینتر کانن 6030w

پرینتر کانن 6030w یک محصول تک کاره در میان محصولات باکیفیت این برند تجاری قرار می گیرد که دوام و ماندگاری طولانی مدتی دارد. این دستگاه در هر دقیقه 18 برگه را چاپ می کند و بیشترین قابلیت ها را برای استفاده در منزل دارد.

پرینتر hp 107w        

عملکرد چشم گیر پرینتر پرینتر hp 107w در مقایسه با قیمت به صرفه این دستگاه یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می رود. پرینتر hp 107w صفحات را با کیفیت بالا و وضوح زیاد چاپ می کند.

HP LaserJet Pro MFP M28W

پرینتر HP LaserJet Pro MFP M28W با چند قابلیت جانبی برای مصارف خانگی عرضه می شود. این دستگاه با قابلیت اتصال به وای فای و حافظه داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند پرینت، اسکن و کپی با استفاده از HP LaserJet Pro MFP M28W به سهولت انجام می شود.

ریکو مدل SP 4510DN

دستگاه ریکو مدل SP 4510DN  هم برای مصارف خانگی و هم برای شرکت ها و اداره های کوچک قابل استفاده است. این تجهیزات قابلیت اجرای حجم کاری بالا را نیز خواهد داشت. این تجهیزات قدرت گرافیکی بالایی دارند.

canon 6030w

canon 6030w با تکنولوژی چاپ لیزری مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از canon 6030w می توانید با وضوح بالایی فرایند کپی و چاپ را انجام دهید. این تجهیزات با ظرفیت ورودی 100 برگه مورد استفاده قرار می گیرند. پرینتر کانن 6030w با پورت اتصال یو اس بی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

پرینتر sky p300nw

دستگاه پرینتر اسکای در مدل 300 NW با کارکرد کارتریج بالا مورد استفاده قرار می گیرد و برای چاپ 5000 کپی در هر ماه مورد استفاده قرار می گیرد.

canon mf3010 سری ایمیج کلاس و ایسینس

 

پرینترهای لیزری چندکاره Canon MF3010 در دو سری  ImageCLASS MF3010 و i-SENSYS MF3010 به بازار عرضه شده اند.

تفاوت اصلی بین این دو سری در منطقه عرضه آنها است. برای مصارف خانگی و در دفاتر گزینه ایده عالی برای خرید است.

پرینتر اچ پی ۱۰۷w

پرینترهای باکیفیت اچ پی 107W به صورت تک کاره و سایز چاپ انحصاری A4 با مناسب ترین رنج قیمتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار