کد خبر : 44899 / /
/

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه خودروهای تارا و هایما | با 20 میلیون صاحب خودرو شوید +جزئیات، قیمت و زمان تحویل

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه خودروهای تارا و هایما با موعد تحویل ۹۰ روزه، آغاز شد.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه خودروهای تارا و هایما | با 20 میلیون صاحب خودرو شوید +جزئیات، قیمت و زمان تحویل

فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ آغاز شده و موعد تحویل این خودروها ۹۰ روزه است.

بر اساس اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو، تارا دستی و هایما S۷ طبق قیمت کارخانه ایران خودرو به ترتیب حوالی ۳۹۴ و یک میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. همانطور که گفته‌شد متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ۹۰ روز خودروی خریداری شده را تحویل خواهند گرفت.

4907574

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فقط متقاضیان ثبت نام ایران خودرو سه ماهه که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز و زمستان ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای این افراد توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام کنند./ اقتصاد آنلاین

خبر خوب برای مشتریان ایران خودرو / تا ۱۰ روز آینده این خودروها تحویل داده می‌شود

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تاکید کرد، حمل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده و تا ۱۰ روز آینده همه خودروهای شماره گذاری شده تحویل مشتریان می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، پلاک بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور ارسال شد؛ هم اکنون خودروها در مرحله بارگیری و تحویل به مشتریان هستند.

 بر همین اساس، با افزایش میزان تخصیص و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودروها نیز افزایش یافته و در حال حاضر حمل و تحویل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده است.

 همچنین در این اطلاعیه آمده است: مشتریانی که تمایل دارند، خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیرند، می‌توانند در پاسخ به پیامک ارسالی، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند. عودت هزینه حمل خودرو به مشتری و سرعت در تحویل از مزایای انتخاب این روش است.

 ایران خودرو اعلام کرده، در حال حاضر با توجه به تعیین مهلت ۱۱ روزه برای طی فرآیند تجاری سازی محصولات و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه در گروه صنعتی ایران خودرو، وجود حداقل ۲۲ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌های این گروه صنعتی امری طبیعی و مجاز به شمار می‌رود و خودروهای تولیدی با مجوز سازمان ملی استاندارد شماره گذاری و تحویل مشتریان می‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.