کد خبر : 52842 / /
/

انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی

انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی

 

 

سالن پذیرایی یا هال مهم ترین بخش در دکوراسیون هر خانه ایرانی است پس برای دیزاین دیوار های آن باید تمام تلاش خود را انجام دهید. کاغذ دیواری بهترین دیوارپوش برای دکور سالن پذیرایی در سال 2024 است که انواع طرح و مدل ها را پوشش می دهد. اگر می خواهید با جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید با ما همراه باشید.

جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی چیست؟

همه ما به خوبی می‌دانیم که خانه‌یمان بازتابی از خصوصیات و سلیقه‌یمان است. در دیزاین خانه، ترجیحات و سلیقه شخصی، سبک زندگی و زیبایی‌شناسی منحصر به فرد خودمان را بیان می‌کنیم. یکی از بخش‌های مهم خانه که در آن شخصیت ما به مهمان‌ها نشان داده می‌شود، اتاق پذیرایی است. پذیرایی قلب خانه است، مکانی که در آن خانواده و دوستان را ملاقات می‌کنیم و دور هم جمع می‌شویم، استراحت می‌کنیم، کار می‌کنیم و لحظات شادی را سپری می‌کنیم. جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی چیست؟ چه رنگی را انتخاب کنیم؟ چه مدلی با مبلمان همخوانی دارد؟ در ادامه با جدیدترین کاغذ دیواری‌ها آشنا می‌شویم که به شما کمک می‌کنند تا بر اساس سلیقه شخصی و چیدمان منزل، بهترین را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری مدرن پذیرایی

کاغذ دیواری مدرن یکی از بهترین مدل ها برای تزیین دیوار سالن پذیرایی با سبک و استایل های امروزی است. از جدیدترین کاغذ دیواری های مدرن می توان به کاغذ دیواری گرافیتی، نقشه جهان، سه بعدی، هندسی و موارد دیگر اشاره کرد.

کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی

کاغذ دیواری لوکس و لاکچری از بهترین طرح ها برای دکور سالن پذیرایی با سبک کلاسیک است. از جدیدترین و خاص ترین کاغذ دیواری لاکچری می توان به کاغذ دیواری پتینه، داماسک، شعر ایرانی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی

اگر شما آلبوم‌های کاغذ دیواری را دیده باشید معمولا خود شرکت‌های تولیدکننده کاغذ دیواری، در کنار هر طرح، یک کاغذ دیواری ساده را نیز به عنوان پیشنهاد قرار داده‌اند. منظور ما از کاغذ دیواری ساده رنگی، کاغذهایی هستند که طرحی با رنگ متضاد روی آن‌ها چاپ نشده و تنها یک طرح مینیمال در همان طیف رنگی در خود کاغذ دیواری چاپ شده است. معمولا این مدل کاغذها با رنگ‌های روشن و پاستیلی مانند سفید ساده، کرم زیبایی خیره‌کننده‌ای به فضای شما می‌بخشند.

کاغذ دیواری گل برای پذیرایی

کاغذ دیواری گل برای پذیرایی یا پشت تلویزیون

پوستر دیواری و کاغذ دیواری گل‌ دار آن‌قدر پرطرفدار است که نیازی به معرفی ندارد! این طرح سال‌هاست که روی کاغذ دیواری‌ها استفاده می‌شود و برای همه سلیقه‌ها طراحی شده است. از لاله‌های بهاری گرفته تا گل رز و میخک، این دسته کاغذ دیواری با هر گل ریز و درشتی در بازار وجود دارد.

کاغذ دیواری طرح گل معمولاً یک طرح کلاسیک در نظر گرفته می‌شود که در آشپزخانه و سالن پذیرایی قابل استفاده است؛ اما امروز این طرح نیز مدرن‌سازی شده است و در تمامی خانه‌ها، با چینش مدرن و کلاسیک، پیشنهاد می‌شود. پوستر سه بعدی گل نیز که جزو طرح‌های مدرن حساب می‌شوند، جزو این دسته از کاغذ دیواری‌ها به حساب می‌آیند.

کاغذ دیواری راه راه برای پذیرایی

کاغذدیواری پذیرایی راه راه

یکی دیگر از انواع جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی، طرح‌های راه راه است که البته این طرح از قرن سیزدهم میلادی وجود داشته و دوباره ترند شده است. طرح راه راه افقی یا عمودی هم برای خانه‌های مدرن و هم کلاسیک انتخابی جذاب و شیک است. راه راه‌های محبوب امروزی هم راه راه‌های ساده و سنتی به صورت نوار صاف را شامل می‌شوند و هم راه راه‌هایی که به صورت منحنی طراحی شده‌اند و یا با طرحی مانند گل‌های ریز یا طرح‌های هندسی تزئین شده‌اند. کاغذ دیواری راه راه را می‌توان هم برای تزئین کل دیوارهای پذیرایی و هم برای یک دیوار، مثلا دیوار پشت تلویزیون، استفاده کرد. نکته جالب این است که استفاده از کاغذ دیواری راه راه عمودی باعث می‌شود که سقف بلندتر دیده شود و راه راه افقی نیز طول خانه را کشیده‌تر نشان می‌دهد. در نتیجه کاغذ دیواری راه راه برای فضاهای کوچکتر انتخابی عالی است.

کاغذ دیواری طرح داماسک جدید برای پذیرایی

کاغذ دیواری داماسک برای پذیرایی

طرح داماسک ابتدا در دوران رنسانس محبوبیت زیادی پیدا کرد و سپس دوباره در اوایل قرن بیستم به عرصه رقابت برگشت و به طرحی محبوب در میان طراحان چاپ تبدیل شد. امروزه، کاغذ دیواری داماسک همچنان حس و حال سنتی خود را دارد و معمولاً با تکنیک‌های طراحی نوین مانند پتینه، با طراحی روز منطبق می‌شود. به همین دلیل این کاغذ دیواری برای خانه‌های مدرن نیز انتخابی شیک و جذاب است.

طرح داماسک یکی از انواع طرح‌های قدیمی و کلاسیک است. این طرح، اولین بار در شهر باستانی دمشق در قرن سیزدهم طراحی شده است و به همین دلیل داماسک نام گرفته است. طرح داماسک در ابتدا روی پارچه‌ها استفاده می‌شد و کم کم در کاغذ دیواری‌ها نیز از طرح آن استفاده شد. امروز، کاغذ دیواری داماسک در خانه‌هایی با چینش کلاسیک بسیار پرطرفدار است.

پوستر دیواری طبیعت و منظره برای پذیرایی

چهارمین طرح از جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی، به کاغذ دیواری یا همان پوستر دیواری طبیعت و منظره مانند کاغذ دیواری‌های طرح گل و درخت، طرح دریا و ساحل و کاغذ دیواری‌های سه ‌بعدی طرح منظره و گل اختصاص دارد. طبیعت، صلح و آرامش را به زندگی ما می‌آورد و می‌تواند الهام‌بخش و یادآور زیبایی دنیای اطرافمان باشد. پوستر دیواری طبیعت می‌توانید همان حس آرامش و زیبایی را در داخل خانه به ارمغان بیاورید.

از مناظر خیره‌کننده و غروب‌های زیبا گرفته تا جنگل‌های سرسبز و رشته کوه‌های باشکوه، کاغذ دیواری طبیعت متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای وجود دارد. این کاغذ دیواری‌ها نه تنها به فضای شما جذابیت بصری می‌بخشند، بلکه ارتباطی با دنیای طبیعی ایجاد می‌کنند که می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت ذهنی و عاطفی شما داشته باشد. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک فضای آرامش‌بخش هستید، کاغذ دیواری طرح طبیعت جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی است.

کاغذ دیواری آجری برای پذیرایی

کاغذ دیواری طرح آجر یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین انواع کاغذ دیواری پذیرایی است. کاغذ دیواری طرح آجر حس گرما و جذابیت خانه‌های روستایی و جنگلی را به فضای اتاق پذیرایی شما می‌آورد. کاغذ دیواری آجری را می‌توانید روی تمام دیوارهای پذیرایی نصب کنید یا آن را فقط روی یک دیوار خاص مانند دیوار پشت تلویزیون یا دیوار پشت میز ناهارخوری داشته باشید. کاغذ دیواری سبک آجری هم برای چیدمان خانه‌های مدرن و هم چیدمان کلاسیک و سنتی مناسب است.

بهترین رنگ کاغذ دیواری برای پذیرایی

تمام رنگ های کاغذ دیواری برای پذیرایی مناسب است ولی اگر بخواهیم بهترین رنگ های کاغذ دیواری پذیرایی را نام ببریم می توانیم به کاغذ دیواری طلایی، کاغذ دیواری سفید، کاغذ دیواری رنگ روشن، کاغذ دیواری سبز اشاره کنیم. اگر سالن پذیرایی شما کوچک است بهتر است از کاغذ دیواری رنگ روشن یا سفید استفاده کنید امام اگر سالن پذیرایی بزرگ دارید از کاغذدیواری سبز و طلایی رنگ استفاده کنید.

جمع بندی

شما را با جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی آشنا کردیم، وقت آن است که با سلیقه و بودجه ای که کنار گذاشتید بهترین کاغذ دیواری پذیرایی خریداری و نصب کنید. حتما بهترین جنس کاغذ دیواری پذیرایی را خریداری کنید چون سالن پذیرایی مکانی برای پذیرایی مهمانان است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.