کد خبر : 43381 / /
/

ایران خودرو

شرط مهم ثبت نام پیش فروش ایران خودرو | با نصف قیمت مشتری ایران خودرو شوید

ثبت نام ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۲ رو به اتمام است

شرط مهم ثبت نام پیش فروش ایران خودرو | با نصف قیمت مشتری ایران خودرو شوید

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ باید نصف قیمت کارخانه خودروهای عرضه شده را بپردازید. مابقی مبلغ زمان تحویل خودروهای ایران خودرو یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ مطابق با قیمت روز کارخانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir / انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

گران‌ترین خودرو داخلی دنا پلاس اتوماتیک است و در بازار آزاد ۸۱۵ میلیون قیمت دارد.

به گزارش مشرق، قیمت محصولات ایرانخودرو امروز یکشنبه ۱۱ شهریور تفاوتی با دیروز ندارد و همچنان دنا پلاس اتوماتیک به‌عنوان گران‌ترین خودرو داخلی معادل ۸۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای ۷۹۵ میلیون تومان است و خرید تارا اتوماتیک ۷۶۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

پژو پارس ساده و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ارزان‌ترین گزینه‌ها بین محصولات ایرانخوردو محسوب می‌شوند و ۴۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسند. رانا پلاس یکی دیگر از مدل‌هایی است که کمتر از ۵۰۰ میلیون قیمت دارد و امروز فرشنده‌های آن رقمی نزدیک ۴۷۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند. قیمت روز محصولات ایراتخودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار آزاد

خودرو

شنبه

امروز

سمند EF۷

۵۴۵ میلیون تومان

۵۴۵ میلیون تومان

سمند EF۷ دوگانه سوز

۵۸۰ میلیون تومان

۵۸۰ میلیون تومان

دنا پلاس

۶۲۵ میلیون تومان

۶۲۵ میلیون تومان

دنا پلاس شش دنده

۷۲۵ میلیون تومان

۷۲۵ میلیون تومان

دناپلاس توربو اتوماتیک

۸۱۵ میلیون تومان

۸۱۵ میلیون تومان

پژو پارس ساده

۴۶۵ میلیون تومان

۴۶۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۷ دنده ای

۶۱۰ میلیون تومان

۶۱۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۷۹۵ میلیون تومان

۷۹۵ میلیون تومان

رانا پلاس

۴۷۰ میلیون تومان

۴۷۰ میلیون تومان

رانا پلاس پانوراما

۵۲۰ میلیون تومان

۵۲۰ میلیون تومان

تارا دنده ای V۱

۶۴۵ میلیون تومان

۶۴۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲

۷۶۰ میلیون تومان

۷۶۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

۴۶۵ میلیون تومان

۴۶۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۰۸

دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

هایما اتوماتیک شش‌دنده

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

هایما توربو پلاس

یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان

یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان

سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک

سه میلیارد تومان

سه میلیارد تومان

منبع:فرارو

خبر مهم وزیر صمت از تغییر قیمت خودرو در آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در صنعت خودرو با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم.

عباس علی آبادی در آیین افتتاح شرکت فولاد دشتستان واقع در شهرک زاویه از توابع شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار صنایع راهبردی و استراتژیک در استان مرکزی و ضرورت توجه به صادرات و تجارتی که مبتنی بر پشتیبانی تولید صنعتی باشد، افزود: شرکت فولاد دشتستان قادر است محصولات بالادستی را به تولیدات پایین دستی تبدیل کند و ارزش افزوده ای بین ۲۰ الی ۳۰ درصد ایجاد کند، گرچه در برنامه های توسعه ای، باید به سمت ایجاد ارزش افزوده بالاتر برویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای کشور تامین ورق های سبک برای صنعت خودروسازی و لوازم خانگی است که بر این دو مورد در صنعت تمرکز کرده ایم، اظهار کرد: امید است این نقاط تمرکزی به اهداف برسد. هم اکنون در نقطه امید قرار داریم و امیدواریم به نقطه هدف دست یابیم.

وزیر صمت در خصوص تنش آبی در کشور و نیاز آبی صنایع گفت: ایران کشوری است که از نظر منابع آبی در مضیقه است و باید برای مصرف بهینه به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم و بدلیل ارزش افزوده بالایی که صنعت ایجاد می کند باید سهم بیشتری از منابع آبی به صنعت اختصاص یابد. در حوزه کشاورزی نیز باید به سمت و سوی کشاورزی مدرن و پیشرفته با مدیریت منابع آبی حرکت کرد.

علی آبادی در خصوص موضوع کاهش قیمت خودرو نیز گفت: در حوزه قیمت خودرو، با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم. مسئله کاهش قیمت یک بحث است و کیفیت بخشی به تولید خودرو و رسیدن به نرم جهانی مساله دیگری است که هر دو باید دنبال شوند.

وی با بیان اینکه در تولید خودرو به سمت برقی سازی حرکت می کنیم، گفت: برای برقی سازی خودروها تلاش می‌شود تعرفه ها کاهش یابد تا افزایش قیمت ناشی از برقی سازی جبران شود و از محل سود حاصل از صرفه جویی سوخت می توان این هزینه ها را جبران کرد. مردم در حوزه صنعت خودرو در آینده خبرهای خوبی خواهند شنید.

وزیر صمت که به منظور افتتاح شرکت فولاد دشتستان در شهرک صنعتی زاویه از توابع شهرستان زرندیه به این شهرستان سفر کرده بود پس از افتتاح این واحد تولیدی و صنعتی با حضور در گلزار شهدای زاویه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.