کد خبر : 41499 / /
/

مشتریان کوییک بخوانند | حراج سایپا به قیمت کارخانه | خرید ارزان کوییک با آپشن جدید را از دست ندهید + قیمت

مهلت واریز وجه برای تکمیل ثبت نام کوییک رو به اتمام است.

مشتریان کوییک بخوانند | حراج سایپا به قیمت کارخانه | خرید ارزان کوییک با آپشن جدید را از دست ندهید + قیمت

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی کوییک ۱۴۰۲ خبر داد. قیمت کوییک S عرضه شده ۱۳۴ میلیون تومان است که البته این رقم به عنوان پیش پرداخت باید واریز شود و مابقی مبلغ هنگام تحویل یعنی آذر و اسفند سال جاری طبق قیمت روز کارخانه سایپا محاسبه و دریافت خواهد شد.

ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی مرداد 1402

کوییک

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی کوییک

متقاضیان عادی برای ثبت نام بدون قرعه کشی کوییک ۱۴۰۲ از شنبه ۳۱ تیرماه می‌توانند به منظور واریز وجه از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند. طبق اطلاعیه جدید پیش فروش کوییک مهلت واریز وجه امشب ۲ تیرماه به پایان خواهد رسید. این مرحله برای متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها با الویت تحویل پاییز و زمستان است.

آپشن‌های کوییک اس

کوییک اس از نظر امکانات و تجهیزات پیشرفت کرده و آپشن‌های بیشتری از مدل‌های قبلی دارد. سنسور پارک دنده عقب، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، روف رگ، نشانگر تعویض دنده، چراغ روشنایی روز، چراغ همراهی تا درب منزل، مه‌شکن جلو و عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، آینه بغل برقی، بالابر برقی شیشه عقب، USB، سیستم هشداردهنده امنیتی، سیستم ضدسرقت و کامپیوتر سفری از آپشن‌های فیس لیفت جدید کوییک است./ اقتصادآنلاین

حراج شاهین سایپا به قیمت کارخانه در سامانه یکپارچه

مهلت شرکت در طرح پیش فروش شاهین ویژه تیرماه رو به اتمام است.

 سایپا فراخوان تکمیل ثبت نام شاهین ۱۴۰۲ را منتشر کرد. در ادامه جزییات شرایط جدیدترین پیش فروش سایپا را می‌خوانید. همچنین نگاهی به تفاوت قیمت شاهین در سامانه یکپارچه و بازار آزاد خواهیم انداخت تا سود خریداران این خودروی پرفروش سایپا مشخص شود.

گروه خودروسازی سایپا، شاهین ۱۴۰۲ را در قالب طرح پیش فروش عرضه کرده است. به این صورت که متقاضیان برای شرکت در پیش فروش سایپا باید نصف مبلغ را بپردازند که حوالی ۲۱۲ میلیون تومان اعلام شده است و قیمت نهایی شاهین آذر-اسفند سال جاری اعلام خواهد شد.

اگرچه سود قطعی خریداران شاهین سایپا مشخص نیست اما از آنجایی که پیش فروش به قیمت کارخانه محصولات سایپا در سال ۱۴۰۲ است می‌توان سود خریداران را به طور تقریبی محاسبه کرد. قیمت کارخانه شاهین ۱۴۰۲ درحال حاضر حوالی ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت بازار آزاد شاهین 1402 به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است. بنابراین می‌توان گفت سود تقریبی خریداران شاهین در صورت عدم افزایش قیمت کارخانه تا زمان تحویل و همچنین ثبات بازار خودرو ۱۳۰ میلیون تومان است.

کاهش شدید قیمت شاهین سایپا ​از ابتدای سال

بهتر است قبل از شرکت در ثبت نام شاهین سایپا ۱۴۰۲ بدانید که قیمت این خودرو از ابتدای سال ریزشی بوده است. قیمت شاهین صفر ۱۴۰۲ پایان فروردین ماه ۷۴۰ میلیون تومان بود و تا به امروز (۲۹تیرماه) ۱۸۵ میلیون کاهش داشته است. با این حال قیمت شاهین G طی تیرماه ۲۰ میلیون تومان بالا رفته است.

لینک فروش اینترنتی شاهین سایپا

مهلت شرکت در پیش فروش سایپا ویژه شاهین تا پایان امروز (۲۹تیرماه) است. تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی شاهین یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد شد.

ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی است؟

ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی و مربوط به متقاضیان سامانه یکپارچه است که برای آنها توسط این گروه خودروسازی پیامک ارسال شده است. اگرچه این طرح ویژه ثبت نام خودرو برای مادران است اما سایپا در تیرماه ۲ اطلاعیه برای تکمیل مراحل پیش فروش شاهین ویژه متقاضیان عادی با همین شرایط صادر کرده است.

غافلگیری پیامک برای برندگان در سامانه یکپارچه | کدام خودروها زودتر تحویل داده می‌شوند؟

تعدادی از مشتریان خودروسازان خصوصی از ارسال پیامک‌های واریز وجه برای خودروهای منتخبشان در فروش‌های یکپارچه خبر داده‌اند؛ این پیامک واریز زودتر از موعد با برنامه‌ریزی مشتریان برای فراهم کردن مبلغ خودرو منافات داشته و آنها را به دردسر انداخته است.

در آخرین روزهای هفته گذشته، دو شرکت خودرویی مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور برای مشتریان خود در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش خودروها که نوبتشان زمستان ۱۴۰۲ (ویژه مشتریان مدیران‌خودرو) و بهار ۱۴۰۳ (ویژه مشتریان کرمان‌موتور) بود پیامک واریز وجه در موعد ۲۱ تا ۲۵ تیرماه ارسال کردند.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در فروش یکپارچه خودروها که متقاضی محصولات این دو شرکت خودرویی بودند در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که با توجه به ارسال پیامک واریز وجه زودتر از موعد دچار مشکل شده‌اند؛ چرا که برای فراهم کردن وجه خودرو برای زمستان ۱۴۰۲/ بهار ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی کرده بودند و در حال حاضر "جور کردن" این مبالغ برایشان مقدور نیست.

در پیگیری از گروه صنعتی مدیران‌خودرو، اعلام شد که اکنون مشتری باید نماینده مورد نظر خود را انتخاب و تنها ۳۰ درصد از مبلغ خودرو را واریز کند؛  و الباقی وجه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه برای تکمیل وجه و دریافت خودرو واریز کنند.  

اما مشتریان کرمان‌موتور اعلام کردند که این شرکت در این موعد مقرر که آن را تا ۲۷ هم تمدید کرده است، تمام وجه خودرو را مطالبه کرده است.

کرمان‌موتور در پیگیری در این خصوص، پاسخ داد این شرکت تصمیم دارد، به‌جای بهار سال آینده، خودروها را زودتر از موعد مقرر و به صورت ۹۰ روزه و ۱۲۰ روزه تحویل مشتریان دهد.

هر چند که این تحویل زودتر از موعد می‌تواند بسیار خوب و رضایت‌بخش باشد؛ اما به شرط آنکه مشتری وجه خودرو را بتواند به این سرعت تامین کند؛ چرا که در صورت عدم واریز وجه، احتمالا نوبت مشتری از بین خواهد رفت و عدم واریز به‌ منزله انصراف تلقی خواهد شد.

منبع: ایسنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.