کد خبر : 41347 / /
/

آغاز فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو | با نصف قیمت خودرو تابستان لوکس سوار شوید

امروز طی اطلاعیه‌ای مدیران خودرو اعلام کرد متقاضیانی که موعد تحویل تابستان 1402 به آن‌ها تعلق گرفته است باید تا سه روز آینده نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

آغاز فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو  | با نصف قیمت خودرو تابستان لوکس سوار شوید

 مدیران خودرو  سه روز پس از اعلام قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت در تاریخ 1402/04/20 قیمت نهایی چهار محصول خود را که شامل قیمت شورای رقابت به علاوه 13 تا 16 درصد هزینه مالیات و بیمه است را منتشر کرد.

پس از این اطلاعیه برای مدت پنج روز متقاضیان محصولات این شرکت که از طریق سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند، بعد از دو ماه بلاتکلیفی بالاخره از مبلغی که می‌بایست برای خودروی مد نظر خود پرداخت کنند آگاه شدند، اما این آرامش نسبی دیری نپایید تا ویران شود، چراکه ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه 25 تیر اعلام کرد که افزایش قیمت‌های شورای رقابت فاقد اعتبار قانونی است و هرگونه افزایش قیمت خودرو غیرقانونی است.

مدیران خودرو، اطلاعیه تکمیل وجه را منتشر کرد

امروز 27 تیر 1402 شرکت مدیران خودرو  طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام متقاضیان محصولات ارائه شده این شرکت در سامانه یکپارچه که طی قرعه‌کشی زمان‌بندی موعد تحویل تابستان 1402 به آن‌ها اعطا شده است، باید از امروز 27 تیر 1402 تا 30 تیر 1402 یعنی 72 ساعت آینده از زمان دریافت پیامک اطلاع رسانی نسبت به تکمیل وجه برای دریافت خودوری خود اقدام کنند.

نکته مهم برای تکمیل وجه محصولات این شرکت به مربوط به نحوه پرداخت است، به این شکل که مطابق با اعلام روابط عمومی این شرکت به دلیل فعال نبودن سبک پرداخت آنلاین این شرکت، متقاضیان برای پرداخت می‌توانند به خودپردازهای بانک صادارت یا دستگاه‌های pos مستقر در نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

نکته دیگر در مورد نحوه پرداخت برای تکمیل وجه محصولات مدیران خودرو مربوط به لغو گزینه سقف برداشت از کارت است. متقاضیان اگر تمایل داشته باشند تنها در یک مرحله وجه مورد نظر را پرداخت کنند باید به شعب بانکی مراجعه کنند و گزینه سقف برداشت را  از کارت خود حذف کنند تا بتوانند در یک مراجعه به نمایندگی‌ها یا خودپردازهای بانک صادرات تمام وجه را پرداخت کنند.

در صورتی که هر یک از متقاضیان نخواهد به بانک مراجعه کند، می‌تواند در چند مرحله با مراجعه به نمایندگی یا خودپرداز بانک صادرات نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کند.

مدیران خودرو

امکان پرداخت اقساطی برای محصولات مدیران خودرو

متقاضیانی که خواهان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو هستند، باید در جریان باشند که پیامک اطلاع‌رسانی اول برای خرید نقدی است و برای خرید اقساطی باید منتظر ارسال پیامک خرید اقساطی باشند، مضاف بر این موضوع مشتریانی که تمایل به خرید اقساطی دارند باید در جریان باشند که تا زمانی که مدارک و مستندات لیزینگ توسط بانک تایید نشوند نمی‌توانند از خرید اقساطی بهره‌مند شوند./ تجارت نیوز

شرایط ثبت نام مدیران خودرو ویژه تیرماه اعلام شد.

مدیران خودرو قیمت نهایی محصولاتی که در طرح سامانه یکپارچه عرضه کرده بود را اعلام کرد. در ادامه شرایط ثبت نام مدیران خودرو تیر ۱۴۰۲ آمده است.

جزییات ثبت نام مدیران خودرو تیر ۱۴۰۲

پس از اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی تکلیف برندگان سامانه یکپارچه که متقاضی خرید خودروهای مونتاژی بودند نیز مشخص شد و مراحل تکمیل ثبت آنها آغاز شد. در جدیدترین اطلاعیه سامانه یکپارچه شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو  با عرضه ۴ خودرو (X۲۲ Pro IE Turbo، X۲۲ Pro MT، Arrizo ۵ IE FL، X۵۵ Pro IE) اعلام شده است. موعد تحویل خودروهای چینی ۹۰ روزه اعلام شده است.

قیمت فروش اقساطی مدیران خودرو (سامانه یکپارچه تیر ۱۴۰۲)

قیمت خودروهای طرح یکپارچه ویژه مدیران خودرو را در ادامه بخوانید. گفتنی است قیمت خودروها در این شرایط فروش به صورت غیر قطعی است. در این مرحله از ثبت نام مدیران خودرو 1402 مبلغی به عنوان علی الحساب به حساب شرکت واریز می‌شود و مبلغ نهایی در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد.

 

نام خودرو     مبلغ پیش پرداخت (ریال)

X22 Pro MT     ۲,۱۲۰,۱۰۰,۰۰۰

X22 Pro IE Turbo     ۲,۶۱۲,۱۰۰,۰۰۰

Arrizo 5 IE FL     ۳,۲۸۹,۲۰۰,۰۰۰

X55 Pro IE     ۳,۷۴۸,۵۰۰,۰۰۰

مهلت شرکت در فروش اقساطی مدیران خودرو 1402

منتخبین دومین دوره فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه برای تکمیل ثبت نام مدیران خودرو تیر 1402 می توانند از تاریخ ۲۱ تیر ماه لغایت ۲۵ تیر به یکی از نمایندگی های مجاز این خودروسازی مراجعه کنند./اقتصادآنلاین

فروش اقساط و نقدی ویژه مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

شرایط طرح پیش فروش مدیران خودرو ویژه تیر ماه 1402 اعلام شد.

شرایط طرح پیش فروش با قیمت غیر قطعی مدیران خودرو تیر 1402 اعلام شد.

به اطلاع میرساند کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، می توانند از تاریخ 1402/04/21 لغایت 1402/04/25 با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود مطابق شرایط زیر اقدام نمایند

ماجرای پیامک واریز وجه برای مشتریان سامانه یکپارچه خودرو

    تعدادی از مشتریان خودروسازان خصوصی از ارسال پیامک‌های واریز وجه برای خودروهای منتخبشان در فروش‌های یکپارچه خبر داده‌اند.

به گزارش ایسنا، در آخرین روزهای هفته گذشته، دو شرکت خودرویی مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور برای مشتریان خود در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش خودروها که نوبتشان زمستان ۱۴۰۲ (ویژه مشتریان مدیران‌خودرو) و بهار ۱۴۰۳ (ویژه مشتریان کرمان‌موتور) بود پیامک واریز وجه در موعد ۲۱ تا ۲۵ تیرماه ارسال کردند.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در فروش یکپارچه خودروها که متقاضی محصولات این دو شرکت خودرویی بودند در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که با توجه به ارسال پیامک واریز وجه زودتر از موعد دچار مشکل شده‌اند؛ چرا که برای فراهم کردن وجه خودرو برای زمستان ۱۴۰۲/ بهار ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی کرده بودند و در حال حاضر “جور کردن” این مبالغ برایشان مقدور نیست.

واکنش خودروسازان به پیامک واریز وجه

در پیگیری ما از گروه صنعتی مدیران‌خودرو، اعلام شد که اکنون مشتری باید نماینده مورد نظر خود را انتخاب و تنها ۳۰ درصد از مبلغ خودرو را واریز کند؛ و الباقی وجه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه برای تکمیل وجه و دریافت خودرو واریز کنند.

اما مشتریان کرمان‌موتور اعلام کردند که این شرکت در این موعد مقرر که آن را تا ۲۷ هم تمدید کرده است، تمام وجه خودرو را مطالبه کرده است.

کرمان‌موتور در پیگیری ایسنا در این خصوص، پاسخ داد این شرکت تصمیم دارد، به‌جای بهار سال آینده، خودروها را زودتر از موعد مقرر و به صورت ۹۰ روزه و ۱۲۰ روزه تحویل مشتریان دهد.

هر چند که این تحویل زودتر از موعد می‌تواند بسیار خوب و رضایت‌بخش باشد؛ اما به شرط آنکه مشتری وجه خودرو را بتواند به این سرعت تامین کند؛ چرا که در صورت عدم واریز وجه، احتمالا نوبت مشتری از بین خواهد رفت و عدم واریز به‌ منزله انصراف تلقی خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.