شوهر جوان رزیتا غفاری همه را شوکه کرد +عکس
رزیتا غفاری موفق شد در سال 1374 هنگامی که 23 سال داشت با سریال تلویزونی «در پناه تو» وارد قاب تلویزیون شود. در سال 1375 با ایفای نقش در فیلم «هتل کارتن» ساخته سیروس الوند روی پرده سینما رفت. سپس یک سال بعد در سال 1376 باری دیگر با چهره ای شناخته شده به تلویزیون بازگشت، وی با ایفای نقش در سریال «در قلب من» ساخته «حمید لبخنده» توانست به شهرت قابل توجهی دست یابد.
![شوهر جوان رزیتا غفاری همه را شوکه کرد +عکس](https://static3.khabareazad.com/thumbnail/Zu81m0N88OQV/rzCI7pytjfAkiy7MeMIGJGp4eFeFJWafSXUyb7x0o9MrYq3FxD8koFJr19L4fNivrTdvN9qRnSU,/%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D8%A7+%D8%BA%D9%81%D8%A7%D8%B1.jpg)
رزیتا غفاری موفق شد در سال 1374 هنگامی که 23 سال داشت با سریال تلویزونی «در پناه تو» وارد قاب تلویزیون شود. در سال 1375 با ایفای نقش در فیلم «هتل کارتن» ساخته سیروس الوند روی پرده سینما رفت. سپس یک سال بعد در سال 1376 باری دیگر با چهره ای شناخته شده به تلویزیون بازگشت، وی با ایفای نقش در سریال «در قلب من» ساخته «حمید لبخنده» توانست به شهرت قابل توجهی دست یابد.
رزیتا غفاری در سال ۱۳۸۶ هنگامی که ۲۷ سال داشت با عباس صالحی ازدواج کرد و جالب است بدانید که مهریه او سفر دو نفره به حج بوده است. عباس صالحی از چهره پردازان و تهیه کنندگان سینما و تلویزیون کشورمان است و در حال حاضر شغل اصلی اش طراحی گریم است. همسر و فرزند رزیتا غفاری را در پرشین وی ببینید
همسر و فرزند رزیتا غفاری
رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۵ام دی ماه سال ۱۳۵۱ در تهران می باشد.وی دومین فرزند یک خانواده چهار نفره است و تنها یک یک خواهر بزرگتر از خود دارد.
رزیتا غفاری به همراه همسررزیتا غفاری به همراه همسر
پدرش که سال هاست به رحمت خدا رفته مهندس مکانیک بوده و مادرش تحصیل کرده مقطع فوق لیسانس رشته دکوراسیون داخلی است. پدر بزرگ و مادر بزرگش هردو از باکوی آذربایجان به ایران مهاجرت کردند.
حال و هوای داستان سریال کلبه ای در مه
کلبهای در مه داستان سرگذشت آدمها با همان حال و هوای تاریخ عامه نه چندان دور است، ماجرای خان و ارباب و رعیت و عشقهای خواسته یا ناخواسته و آمدن فرزندان و تاثیر رفتارهای جوانی روی سرنوشت فرزندان.
فارغ از خط داستان، تلویزیون چنین مجموعههایی را مانند پس از باران و با اندکی اغماض بانوی عمارت و چندی دیگر را پیشتر تولید کرده است. آثاری که از روابط خان و ارباب و رعیت و عشق و هوسهای احتمالی، آن هم در فضایی روستایی به ویژه شمال کشور میگوید، در ذات خود جذاباند.
از سویی نشان دادن عشق و خیانت نیز، در هر برهه از تاریخ، تماشاگر پسند است. کلبهای در مه، داستان و حال و هوای تازهای را ارائه نمیدهد. به باور نگارنده نیاز هم نیست که لزوما این را انجام دهد چرا که امروزه زاویه دید از داستان (یا احیانا قصه) اهمیت بیشتری دارد.
مخاطب در این مجموعه شبانه تلویزیونی، با زاویه دید متفاوتی روبهرو نیست اما آنچه که میبیند را نسبتا میپسندد. نویسنده، طرح و خط داستان را با وام گرفتن از فضای تاریخی نه چندان دور، طبیعت و حال و هوای شمال، بد تعریف نمیکند. ساختار کلامی ویژهای نیز وجود ندارد، گفتار ساده است و در خدمت هدف.
شاید اگر گفتوگوها عمق و ظرافت بیشتری میداشتند، کلبهای در مه از نمونههای مشابه خودش پیشی گرفته و ماندگار میشد، رویدادی که تا اینجا در این سریال رقم نخورده است.
کارگردانی
لفافیان، داستان را ساده تعریف میکند و تقطیع و چینش نمای ویژهای را به نمایش نمیگذارد. انتخاب بازیگران بد نیست اما هدایت ایشان به سبب میزانسنهای بعضا نادرست، سکتههایی را در باورپذیری به همراه دارد.
برای نمونه بلاتکلیفی و اسارت محسوسی در بازی رزیتا غفاری در نقش همسر برزو در سکانس ورود برزو به حیاط خانه در قسمت سیام وجود دارد که علت آن به فرمان نادرست حرکت و ایستایی کارگردان برمیگردد. همچنین بازیگران بعضا و به نسبت، هنوز اسیر متن، کلمات و جملاتاند. گفتار از متن به باورپذیری تبدیل نشده است.
اینستاگرام ـ گلوانی
گردآوری: پرشین وی