کد خبر : 49539 / /
/

جدیدترین تخت زیبایی و یونیت زیبایی در ایران رونمایی شد | با تمام امکانات

انسان ذاتاً زیبایی را دوست دارد و برای زیباتر دیده‌شدن هرکاری را می‌کند. از همین رو، پزشکان و متخصصان حوزه زیبایی، به خوبی توانسته‌اند پاسخگوی این نیاز مردم باشند. در سال های اخیر و با پیشرفت علم پزشکی، پزشکان و متخصصان زیبایی با توجه به نیاز مردم، انجام عملیات پزشکی و زیبایی را با پیگیری بیشتری دنبال می‌کنند. همچنین با پییشرفت تکنولوژی ابزارهای موجود، پزشکان برای انجام عمل‌های زیبایی، از بهترین و جدیدترین ابزارها نیز استفاده می‌کنند تا هم در انجام کار خود موفق‌تر باشند و هم تجربه بهتری به مراجعین خود هدیه کنند.

جدیدترین تخت زیبایی و یونیت زیبایی در ایران رونمایی شد | با تمام امکانات

 

یکی از این ابزارها که مورد استفاده متخصصان قرار می‌گیرد، یونیت و تخت زیبایی است که در این صفحه، به معرفی بهترین و جدیدترین تخت زیبایی در کشور ایران که توسط یک شرکت ایرانی تولیدشده است، می‌پردازیم.

 

تخت زیبایی ؛ مطابق با استانداردهای جهانی

شرکت تولیدی آراصنعت طب آسیا، به عنوان نخستین تولیدکننده تخت زیبایی و انواع تخت پزشکی برقی در کشور، توانسته است با الگوبرداری از نمونه‌های مشابه ایتالیایی و کانادایی، تخت زیبایی برقی مدل پردیس و صبا را تولید نماید که از نظر کیفیت و کارایی، قابل رقابت با نمونه‌های خارجی باشد.

تخت پوست و زیبایی آراصنعت، از بهترین مواد اولیه ممکن موجود در بازار تولید شده و توانسته است توجه بسیار زیادی از متخصصان زیبایی در کشور و همچنین کشورهای همسایه را به خود جلب نماید. آراصنعت که دارای مجوز تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی نیز می‌باشد، توانسته استانداردهای لازم جهانی و همچنین گواهینامه‌های ایزو 13485 و ایزو 9001 را نیز اخذ نماید و در بازار جهانی تجهیزات پزشکی و خصوصاً یونیت‌های زیبایی، به عنوان یک شرکت معتبر ایرانی، خود را معرفی نماید.

در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و امکانات تخت های زیبایی تولیدی شرکت آراصنعت می‌پردازیم.

 

امکانات تخت پوست و زیبایی تولیدی شرکت آراصنعت

اولین و مهمترین عامل در اینکه بتوان یک محصول را در سطح جهانی معرفی نمود، مواد اولیه و متریال مورد استفاده در فرآیند تولید آن محصول است. تخت و یونیت زیبایی که در کشور ایران توسط شرکت آراصنعت، طراحی و تولید شده است، از بهترین مواد اولیه ممکن موجود در بازار تولید شده است. از آنجایی که تخت زیبایی آراصنعت، مجهز به موتورهای برقی جهت تنظیم و تغییر حالت تخت نیز هست، بهترین مورتوهای برقی در آن به کار رفته است.

مورتوهای برقی تخت، از نوع موتورهای برقی ساخت کشور تایوان و دارنده استانداردهای اتحادیه اروپاست. این موتورها در رده کم‌مصرف‌ترین و کم‌صداترین موتورهای بازار قرار دارند. تخت حالت این موتورها، به قدری به آرامی و آهستگی انجام می‌شود که مراجعین و پزشکان، با شوک مواجه نمی‌شوند و با قدرت 6000 نیوتنی که موتور دارد، تا وزن 150 کیلوگرم را به راحتی جابجا می‌کند.

این موتورها از سمت شرکت تولیدی، 2 سال ضمانت بی‌قید و شرط دارند و چون سوکتی هستند، در صورت بروز مشکل، به آسانی و بدون نیاز به باز شدن بدنه‌ی تخت، تعمیر یا تعویض می‌گردند.

تعداد موتورهای به کار رفته در هر تخت، بنا به درخواست پزشکان، قابلیت تغییر دارند و هر موتور وظیفه تنظیم حالت به خصوصی دارند. تنظیم ارتفاع، تغییر زاویه پشتی، تغییر زاویه زیر پایی و تغییر زاویه هردو بصورت همزمان، وظیفه هرموتور است. تخت زیبایی، عمدتاً در سه نوع 2 موتوره، سه موتوره و چهارموتوره تولید و عرضه می‌گردد.

تخت زیبایی سه موتوره ، از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین نوع تخت زیبایی در بین متخصصان و پزشکان حوزه زیبایی است.

4

از دیگر مواد اولیه باکیفیتی که در تولید این تخت زیبایی به کار رفته، فوم سرد است. فوم سرد، قابلیت ارتجاعی فوق‌العاده‌ای دارد و پس از اینکه بیمار مدت زمان زیادی را روی تخت سپری می‌کند، تخت بلافاصله، به حالت اولیه خود بازمی‌گردد و حالت ظاهری تخت، تغییر حالت نمی‌دهد و تخت حالت فرورفتگی به خود نمی‌گیرد.

روکش چرم مصنوعی تخت زیبایی تولیدی آراصنعت نیز از نوع صادراتی است و از بهترین چرم‌های مصنوعی موجود در بازار است. این چرم، ضمانت شرکت آراصنعت را به همراه دارد و به مرور زمان و در اثر استفاده زیاد، رنگ پریدکی و پوسته پوسته شدن را به همراه ندارد و حالت اولیه و رنگ خودش را حفظ می‌کند. آراصنعت، پس از رونمایی از تخت زیبایی، این امکان را به پزشکان می‌دهد تا بتوانند رنگ دلخواه خود را برای تولید و سفارش تخت خود انتخاب نمایند.

فلز مستحکم و سنگین مورد استفاده در تولید تخت زیبایی آراصنعت، استحکام بالای تخت را در هنگام تکان خوردن مراجعین به دنبال دارد. بدنه و کاور ABS تخت نیز که با رنگ پزشکی الکترواستاتیک آنتی باکتریال رنگ آمیزی شده، خیال پزشکان و متخصصان را از هر نظر آسوده می‌کند. بدنه ی تخت به هیچ عنوان به مرور زمان، رنگ زرد به خود نمی‌گیرد و همچنین به راحتی با مواد شوینده استاندارد، قابلیت نظافت و تمیزکردن دارد.

همانطور که در فوق به آن اشاره شد و همانطور که دیدید، استفاده از مواد اولیه باکیفیت در سطح جهانی، تخت زیبایی آراصنعت را در ردیف بهترین و باکیفیت ترین تخت‌های بازار قرار داده است.

امکانات جانبی تخت زیبایی آراصنعت

امکانات جانبی تخت‌های آراصنعت، مهر تایید نهایی را بر انتخاب تخت آراصنعت به جای دیگر تخت ها می‌زند.

استفاده از سیستم‌های وایرلس و پدال‌پایی وایرلس به جای ریموت‌های دستی، از ویژگی‌هایی است که تنها تخت‌های به‌روز دنیا از آن بهره‌مند هستند. از آنجایی که پزشکان و متخصصان، ترجیح می‌دهند برای استریل ماندن دستانشان در حین انجام عمل‌های زیبایی و پزشکی، از ریموت‌های دستی استفاده ننمایند. از این رو، استفاده از ریموت‌های پایی کاربرد فراوان دارد. ریموت پایی هم می‌تواند به تخت متصل باشد و هم می‌تواند به‌صورت جداگانه بصورت وایرلس باشد.

پدال های پایی تخت زیبایی آراصنعت، بصورت وایرلس، حتی با فاصله بیش از 20 متر از تخت، می‌توانند تخت را به حالت دلخواه تغییر حالت دهند.

5

دیگر امکان جانبی تخت زیبایی، اتصال چراغ پزشکی به بدنه‌ی تخت زیبایی، در صورت درخواست پزشک است. در برخی از عمل‌های زیبایی و پزشکی، روشنایی ناحیه عمل بسیار مهم است و اتصال چراغ پزشکی به بدنه تخت، می‌تواند تاحد زیادی به کمک پزشک بیاید و بتواند نور را در ناحیه مورد نظر خود تنظیم نماید.

نتیجه گیری

تخت‌های زیبایی در انواع قیمت‌ها و کیفیت‌ها در بازار یافت می‌شوند. اما به سبب اینکه از تجهیزات موردنیاز و ضروری پزشکان است، باید به دقت آنها را انتخاب و خریداری کرد. چرا که بایستی سال‌ها بدون افت کیفیت، در اختیار پزشکان و مراجعین آنها قرار بگیرد.

آراصنعت که در طول این سالها، برند شناخته‌شده‌ای برای پزشکان و متخصصان زیبایی است، توانسته با الگوگیری از نمونه های باکیفیت جهانی، به عنوان یک شرکت ایرانی، محصول ایرانی را به بیش از 10 کشور صادر نماید و سهم قابل توجهی از بازار را بگیرد.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌های رسمی شرکت آراصنعت طب آسیا به نشانی ara-sanat.ir و arasanat-avakh.com از آخرین اخبار و همچنین تمامی محصولات شرکت آراصنعت بازدید نمایید.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.