کد خبر : 47313 / /
/

اجرای امور نمای ساختمان ها در کرج آن هم بدون نیاز به داربست!!

اگر هنوز برای اجرای امور در ارتفاع و نمای ساختمان فکر می کنید باید از داربست استفاده کنید، سخت در اشتباهید! برای این کار دیگر نیاز به هزینه بالا نصب داربست نمی باشد. حتما دیدید افرادی و که مثل اسپایدرمن رو نمای ساختمان ها معلق میشن و کار میکنن. به این افراد راپل کار می گن. راپل حدود 15 سالی هست که جایگزین داربست شده و انجام کارها رو خیلی راحت کرده. اگر در کرج زندگی می کنید این مقاله رو حتما بخونید.

اجرای امور نمای ساختمان ها در کرج آن هم بدون نیاز به داربست!!

 

اگر هنوز برای اجرای امور در ارتفاع و نمای ساختمان فکر می کنید باید از داربست استفاده کنید، سخت در اشتباهید! برای این کار دیگر نیاز به هزینه بالا نصب داربست نمی باشد. حتما دیدید افرادی و که مثل اسپایدرمن رو نمای ساختمان ها معلق میشن و کار میکنن. به این افراد راپل کار می گن. راپل حدود 15 سالی هست که جایگزین داربست شده و انجام کارها رو خیلی راحت کرده. اگر در کرج زندگی می کنید این مقاله رو حتما بخونید.

شرکت نماسازان پیشرو مجری خدمات راپل در کرج

در این مقاله قرار هست با خدماتی که شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو در کرج ارئه می دهد آشنا شویم. این شرکت از سال 1388 تا کنون در این حیطه مشغول فعالیت می باشد. علاوه بر کرج و تهران خدمت رسانی در تمام مناطق کشور برای این گروه میسر خواهد بود. 

 

برای رویت کارهای قابل انجام توسط راپل میتونید به وبسایت این شرکت به آدرس www.petzlrappel.com مراجعه کنید. تو این مقاله به مهمترین فعالیت های این شرکت که در کرج انجام می شود اشاره خواهد شد. داشتن کادر اجرایی مجرب و متعهد و همچنین رزومه قوی کاری این گروه، اعتماد به این شرکت را توجیه پذیر کرده است.

نماسازان پیشرو دارای 5 شعبه فعال می باشد. برای ارتباط می توانید از طریق شماره 09128316620 با این گروه در تماس باشید. دیگر راه های ارتباطی را می توانید از داخل سایت جویا شوید. در ادامه تا حدی با مفاهیم و خدمات کار این شرکت آشنا خواهید شد.

راپل چیست؟ راپل کار کیست؟

rappel در فرانسوی یا abseiling در زبان انگلیسی به معنای پایین آمدن به کمک طناب از بلندی می باشد. در واقع انجام امور در ارتفاع و نمای ساختمان ها توسط طناب را راپل می نامند. 

اما منظور از راپل کار کیست؟ این اصطلاح به شخصی تلقی می‌شود که در ارتفاع مشغول به کار است. ممکن است این شغل در نظر اول بسیار ناایمن و خطرناک به نظر برسد؛ اما جالب است بدانید که این شغل، یکی از ایمن‌ترین شغل‌های دنیا به حساب می‌آید. دلیل این امنیت بالا در عین فعالیت در ارتفاع بالا چیست؟ امن بودن این شغل به دلیل استفاده از تجهیزات ایمنی است که برای افراد مشغول به این کار در نظر گرفته می‌شود؛ در حالی که در بسیاری از مشاغل دیگر، خبری از چنین تجهیزات نیست.

محاسن کار راپل نسبت به داربست

به طور قطع انجام دادن کارهای در ارتفاع به وسیله طناب نسبت به داربست مزایایی دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • هزینه به مراتب پایینتر
  • اجرای کار با سرعت بیشتر
  • ایمنی بسیار بالاتر نسبت به کار داربست
  • نداشتن مزاحمت برای عابرین و وسایل نقلیه
  • عدم آسیب به نما و ساختمان

از همین رو دیگر انجام کارهای نمای ساختمان با داربست توجیهی ندارد. فقط زمانی استفاده از داربست مناسب است که مجبور باشیم و شرایط کار با طناب محیا نباشد.

پیچ و رولپلاک نما در کرج

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کرج

امروزه به دلایل مختلف بیش از پیش شاهد ریزش سنگ نمای ساختمان هستیم. ریزش سنگ از نما خطرات جبران ناپذیر جانی و مالی را در پی دارد. برای پیشگیری از این خطرات و یا پس از مشاهده ریزش یک سنگ از نما بهتر است نسبت به محکم سازی نما اقدام شود. 

پیچ رولپلاک نما در کرج بخشی از فعالیت های گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو می باشد. محکم کردن و تثبیت سنگ نما تنها از طریق پیچ و رولپلاک میسر می باشد.

برای اجرای عملیات محکم کردن سنگ نما در ابتدا باید با شرکت نماسازان پیشرو تماس گرفته تا برای بازدید به شما مراجعه نمایند. البته با ارسال عکس از نما نیز می توان توضیحات و قیمت را دریافت نمود.

پس از رویت کار یک پیش فاکتور به شما داده خواهد شد که در آن توضیحات و هزینه براوردی ذکر شده است. بهتر است که تا زمان شروع کار پایین نما توسط نوار خطر محصور شود تا خدای ناکرده در صورت ریزش مجدد سنگ از نما حادثه ای رخ ندهد.

متریال مورد استفاده در محکم کاری نما

مهمترین متریال مورد استفاده در کار، پیچ و رولپلاک می باشد. پیچ های مورد استفاده حتما می بایست از جنس روکش گالوانیزه ضد زنگ باشند. پیچ های گالوانیزه به دو نوع روکش گالوانیزه طلایی و سفید تقسیم می شوند. از لحاظ کیفیت این دو نوع خیلی تفاوتی با هم ندارند.

سایز پیچ های مورد استفاده برای هر سنگ با توجه به قطر سنگ متفاوت است. برای 90 درصد سنگ های امروزی که قطری بین 15 تا 20 میلیمتر دارند، بهترین سایز پیچ 5 سانت می باشد.

رولپلاک مورد استفاده در کار از جنس پلاستیکی بوده و باید به اندازه یک سانتی متر از پیچ کوتاه تر باشد. یعنی برای پیچ های 5 سانت رولپلاک 4 سانت مورد استفاده قرار می گیرد.

قابل ذکر است که تهیه پیچ و رولپلاک مصرفی به عهده مجری کار می باشد.

نصب سنگ های ریزش کرده از نما در کرج

پس از اجرای تثبیت سنگ های نما توسط پیچ رولپلاک نما نوبت به ترمیم قسمت های ریزش کرده خواهد رسید. ابعاد سنگ ها توسط پرسنل به شما اعلام می شود. شما سنگ های مربوطه را تهیه کرده و پرسنل آن ها را نصب خواهند نمود. بهتر است برای نصب سنگ چسب سنگ نیز تهیه شود.

سنگ های مربوطه هم چسب می خورند و هم پیچ می شوند تا عملیات محکم کردن به نحو احسن انجام شود. برای مطالعه بیشتر در این مورد مقاله نصب سنگ نما بدون داربست را در سایت شرکت مطالعه بفرمایید.

پیچ کردن سنگ نما در کرج

اجرای بتونه روی پیچ ها

یکی از مهمترین دغدغه های ذهن عموم این است که وقتی نما پیچ می شود زیبایی نما از بین می رود. چنانچه کار توسط افراد مجرب انجام شود این دغدغه کاملا بی مورد است.

پس از اجرای کار پیچ رولپلاک نما به منظور از بین نرفتن زیبایی نما می بایست روی پیچ ها بتونه شود. بتونه مورد استفاده می بایست به گونه ای باشد که هم رنگ سنگ نما باشد و ظاهر نما را از بین نبرد.

بتونه توسط سیمان سفید و پودر رنگ به گونه ای ترکیب خواهد شد که تا جای ممکن همرنگ درآید. برای بتونه کاری، پیچ ها می بایست به اندازه 2 تا 3 میلیمتر به داخل سنگ هدایت شده تا بتونه هم سطح سنگ قرار گیرد.

البته در بعضی موارد و برخی سنگها اجرای رنگ روی گل پیچ بهتر است. به عنوان مثال برای سنگ های گرانیت مشکی طبق تجربه اجرای رنگ قشنگ تر از اجرای بتونه می شود.

هزینه پیچ رولپلاک نما در کرج چقدر است؟

قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان برای هر ساختمان با توجه به شرایطی که دارد متفاوت است. هزینه انجام کار تنها بعد از رویت کار به صورت حضوری و یا ارسال عکس مقدور می باشد.

قابل ذکر است که اعلام قیمت به صورت دانه ای و متر مربعی به هیچ عنوان در این کار منطقی نبوده و مقدور نمی باشد.

شستشوی نمای ساختمان ها در کرج

امروزه در کلان شهرهایی همچون کرج به علت ازدحام جمعیت و وسایل نقلیه آلودگی بسیار زیاد است. علاوه بر آلودگی گرد و غبار نیز عاملی برای کثیف شدن نمای ساختمان ها می باشد. از همین رو نظافت و شستن نمای ساختمان ها برای بهتر شدن جلوه نما امری ضروری است.

در صورت تمیز نشدن نمای ساختمان به صورت منظم و دوره ای ممکن است سیاهی ها و کثیفی ها تبدیل به رسوب شده و به این راحتی ها دیگر از بین نروند.

واترجت بهترین روش شستن نما در کرج

بهترین روش، آسان ترین روش و مقرون به صرفه ترین راه برای تمیز کردن نمای ساختمان به طور قطع استفاده از واترجت می باشد. در این روش آب با فشار زیاد به نما خورده و باعث تمیزی و نظافت نما می گردد.

شستشوی نما در کرج

این روش برای انواع نماهای سنگی، آجری، سیمانی، کامپوزیت، شیشه ای و چوبی کاربرد دارد. البته برای تمیزی 100 درصدی برخی از تناها مانند نمای شیشه ای و نمای کامپوزیت می توان از اجرای ابر و تی پس از نماشویی با واترجت بهره برد.

واترجت ها انواع مختلفی دارند که بهترین آنها واترجت های سه فاز هستند. میزان فشار آن ها بستگی به جنس نما و میزان کثیفی دارد. توضیحات بیشتر در خصوص نماشویی با واترجت را می توانید در مقاله مربوطه در سایت نماسازان پیشرو مطالعه بفرمایید.

رهایی از شر کبوتران در نورگیر ساختمان توسط پوشاندن با توری

در بسیاری از ساختمان ها نورگیر ها و پاسیو ها تبدیل به محل رفت و آمد پرندگان و بعضا درست شدن لانه برای آنها می شود. رفت و آمد پرندگان علاوه بر سر و صدا بدترین معضلی که به وجود می آورد، جمع شدن و ریختن فضولات آنها در پاسیو خصوصا در پایینترین قسمت نورگیر و لبه های پنجره ها می باشد.

این فضولات علاوه بر بوی بد و چشم انداز زشتی که به وجود می آورند باعث تولید حشراتی نظیر کک شده و می توانند بسیار برای سلامتی زیان آور باشند.

مزیت بستن حیاط خلوت و بالکن با توری

با توجه به توضیحات بالا می توان به این نتیجه رسید که نصب توری پاسیو و نورگیر بهترین راه حل برای جلوگیری از این معضل می باشد. با این روش کل نورگیر ساختمان شما محصور شده و دیگر کوچکترین محفظه ای برای رفت و آمد این پرندگان حتی پرنده ای در ابعاد گنجشک باقی نخواهد ماند. مزیت این روش نسبت به روش های دیگر از بین نرفتن نور ورودی به ساختمان و قیمت مقرون به صرفه این روش برای پوشاندن حیاط خلوت ها نورگیرها و بالکن ها می باشد.

در این روش توری ها به همدیگر توسط سیم رابیتز گالوانیزه بافته می شوند. سپس روی نورگیر پهن شده و توسط پیچ و رولپلاک محکم کاری می شوند. 

چنانچه این مشکل را در ساختمان خود دارید می توانید با نماسازان پیشرو تماس گرفته و کار خود را به نحو احسن انجام دهید.

نماشویی ساختمان در کرج

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله با راپل و خدماتی که با این روش قابل انجام است آشنا شدید. چنانچه برای انجام کارهای نمای ساختمان خود مخصوصا در شهر کرج دنبال یک شرکت معتبر می گردید شرکت نماسازان پیشرو انتخابی اصلح خواهد بود. 

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا کارهایی همانند پوشش درز انقطاع، سیمان کاری در ارتفاع، ایزوگام در ارتفاع، جوشکاری در نمای ساختمان، نصب تابلو و بنر و هر کاری که در نقاط غیر قابل دسترس باشد، توسط راپل و این شرکت قابل انجام خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر و برقراری تماس حتما از وبسایت این شرکت به آدرس www.petzlrappel.com بازدید نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.