کد خبر : 43955 / /
/

علی مبارکی : ​ فعلا به تیم های ایرانی فکر نمیکنم

علی مبارکی درباره حضور در تیم های ایرانی گفت: «شایعه همیشه بوده، در حال حاضر من فکر نکنم به لیگ ایران بیایم برای این که اهداف بزرگتر دارم و دنبال جنگیدن هستم که خودم را به فوتبال خارج اثبات کنم.»ب گزارش خبر ورزشی به نقل از خبرنگاران علی مبارکی یکی از برترین استعدادهای فوتبال ایران در یک دهه اخیر است که زندگی به دور از خانواده را از 15 سالگی آغاز کرد؛و اولین حضور در اروپا را زمانی که به کشور آذربایجان رفت تجربه کرد و رویاهایش را آغاز کند.

علی مبارکی : ​ فعلا به تیم های ایرانی فکر  نمیکنم


با تراکتور سازی تبریز در ایران پیش فصل   تمرین می‌کنم تا آماده باشم


وقتی ب ایران میام . خداراشکر شرایط بهتر است و در تراکتور  تمرین می‌کنیم تا بدنم را در شرایط ایده آل نگه دارم. تمرینات جداگانه هم دارم و باید ببینیم انشالله در فصل جدید چه اتفاقی می‌افتد.

7

میخواهم یک سال خوب را رقم بزنم در فوتبالم

، برنامه های زیادی دارم و امیدوارم که سال خوب فوتبالی به دور از هرگونه مشکل و مصدومیت داشته باشم. امیدوارم خدا کمک کند این امر میسر شود و در فضایی خوب با آرامش کامل یک فصل خوب فوتبالی داشته باشم و بعد در کنار آن ب اردوی تیم ملی دعوت شوم .
؟ فعلا به تیم های ایرانی فکر نمی‌کنم
هافبک دفاعی ایرانی اسپورتینگ  به سوال درباره حضور در تیم  های ایرانی که همیشه شایعه حضورش بوده، پاسخ می‌دهد: «شایعه همیشه بوده. دوستان همیشه لطف داشتند و این شایعات کم و بیش رد و بدل شده. این چیز دروغ نیست و هر بازیکنی دوست دارد در تیم پرطرفداری مثل استقلال و تراکتور  بازی کند. اما خب در حال حاضر من به لیگ ایران فکر نمیکنم برای این که یک مقدار اهداف بزرگتر دارم و دنبال جنگیدن هستم که خودم را به فوتبال خارج اثبات کنم. اما همین که این شایعات از تیم های بزرگ ایران می‌آید خودش افتخاری است و دست همه هم درد نکند، در گذشته هم لطف داشتند و پیشنهاد هم دادند  اگر قرار باشد روزی به ایران بیایم به این تیم های بزرگ فکر می‌کنم ...

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.