کد خبر : 38134 / /
/

گرفتن وکیل آسان با سجاوا

گرفتن وکیل آسان با سجاوا

 

سجاوا سامانه جامع وکلای ایران

در دنیای مدرن کنونی استفاده از  خدمات به صورت اینترنتی به امری رایج تبدیل شده است و همه ما به طور روزانه از این خدمات استفاده میکنیم. احتمالا در حال حاضر از این دست از خدمات استفاده می کنید مانند ثبت نام در آزمونهای ورودی، خرید خودرو از کارخانه، درخواست سرویس های عمومی دولتی مانند شهرداری ها و  آب و برق، پرداخت قبوض و عوارض و مثالهای دیگری که احتمالا در ذهن دارید

استفاده از سرویسهای آنلاین فواید زیادی مانند صرفه جویی در وقت و هزینه های حمل و نقل و  رفت و آمد دارد از دیگر فواید خدمات برخط میشود به پرداخت هزینه جلوگیری از تشکیل صف های طولانی ر در دسترس بودن خدمات در هر زمان و مکان نام برد به طوری که شما به آسانی می‌توانید با یک دستگاه موبایل و اینترنت از تمامی خدمات در منزل، محل کار و یا مسافرت بهره ببرید.

سجاوا هم به عنوان یک سامانه آنلاین سعی دارد تا جایی ممکن خدمات حقوقی را به صورت غیر حضوری و در فضای سایبری تسهیل نماید. اما کار اصلی سجاوا چیست؟ چه خدماتی در این سامانه وجود دارد؟ در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

سجاوا چیست؟

سامانه جامع وکلای ایران یا سجاوا پلتفرمی است برای ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت متمرکز و جامع که توسط  برخی از وکلای مجرب و برجسته کشوری راه اندازی گردیده است. در سجاوا می توانید از میان وکلای حاضر در سامانه به تفکیک تخصص و فیلد کاری در شهر خود یک وکیل را انتخاب نمایید با او مشاوره بگیرید و در صورت رضایت از او به ادامه فرآیند وکالت خود در سامانه بپردازید. در سجاوا علاوه بر مشاوره آنلاین و لحظه ای در هر زمان و مکان این  امکان وجود دارد تا سفارش نگارش متون و اسناد حقوقی را بدهید تا به وسیله کارشناسان موجود متنی با کیفیت و استاندارد برای شما آماده شود مانند تنظیم  شکوائیه، قرارداد، لایحه، و هرگونه عریضه دیگر.

یکی از قابلیت های متمایز اپلیکیشن سجاوا ویژگی اخذ وکیل است. کاربران میتوانید از بین وکلایی که با آن ها مشاوره گرفته اند یا سفارش نگارش متون داشته اند شخصی را انتخاب کرده تا نماینده و وکیل قانونی وی در پرونده مورد نظر باشد. افراد میتوانند در صورت تمایل انتخاب وکیل را با توجه به نوع و موضوع پرونده به متخصصان سجاوا سپرده. پرونده پس از مطالعه و ارزیابی دقیق به طور منصفانه قیمت گذاری شده تا کاران قبل از اخذ وکیل از کل هزینه مطلع شده و با خیالی راحت مبلغ پیش پرداخت را پرداخت نمایند. به این ترتیب هزینه اضافی پرداخت نخواهند کرد و بابت قیمت هم مطمئن هستید که کمترین قیمت ممکن طبق تعرفه وکالت را پرداخت کرده اند.

سجاوا

امکانات اپلیکیشن سجاوا

افزون بر موارد گفته شده مثل مشاوره فوری، چت و نگارش متون حقوقی و اخذ وکیل. سامانه سجاوا دارای امکانات و خدماتی دیگری نیز هست که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

اماکن قضایی

اطلاعات کلیه امکان قضایی و انتظامی کشور در برنامه وجود دارد. راهای ارتباطی دادسراها، شعب حقوقی، شعب کیفری، شورای حل اختلاف، کلانتری ها، فرماندهی انتظامی، دادگستری، تعزیرات، اداره گذرنامه و مهاجرت، پزشکی قانونی، دادگستری. همچنین جست و جو مکان بر اساس شهر و نوع مکان را میز فراهم است.

محاسبات

در قسمت محاسبان امکانات محاسباتی برای حساب کردن کلیه هزینه های حقوقی و قضایی آماده گردیده مانند محاسبه تاخیر و تادیه چک و اوراق بهادار، دیه، مهریه، محاسبه حق الوکاله و حق تمبر و غیره. شما میتوانی محاسبات مورد نیاز خود را به رایگان و بدون هزینه در این قسمت انجام دهید

دفتر خدمات قضایی

سجاوا با همکاری دفاتر خدمات قضایی امکانی را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بخشی از امور خود با این دفتر را به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن انجام دهند در این قسمت امکان ارسال مدارک حقوقی برای دفاتر خدمات قضایی فراهم شده همچنین امکان جستجو بر اساس نام دفتر و مکان آن قرار دارد.

اخبار و مقالات

مطالب آموزشی و اخبار حقوقی و قضایی در قسمت قرار میگیرد تا افراد بتواند آگاهی خود نسبت به مسائل حقوقی و قضایی را بالا ببرند.

چرا سجاوا را انتخاب کنیم؟

اپلیکیشن سجاوا با همکاری برخی از وکلای با سابقه و جوان و برنامه نویسان و متخصصان آی تی ایده پردازی شده و توسعه داده شده است در فرایند طراحی و توسعه از نظر اساتید و صاحب نظران این حوزه مانند قضات، فرماندهان انتظامی، مشاوران حقوقی استفاده شده است. پس برنامه ریزی و طراحی عملیات پیاده سازی آن آغاز گردید در طی دو سال نسخه اولیه آماده و تست شد. و از آن زمان تا کنون همچنان در حال بهبود و بروز رسانی است از همین رو میتوان به جرات گفت این اپلیکیشن یکی از قویترین و بهترین اپلیکیشنهای موجود در زمینه وکالت و امور حقوقی و قضایی می باشد.

یکی از ویژگیهای متمایز سجاوا تیم پشتیبانی 24 ساعته آن است. شما برای مشاوره تلفنی و یا درخواست نگارش در هر لحظه می توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید و هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقادی نسبت به برنامه و یا هر یک از کارشناسان را دارید را مطرح نمایید. علاوه بر این نظارت همیشگی بر برنامه و عملکرد آن تضمین کننده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما سروران گرامی می باشد. در فرآیند اخذ وکیل سجاوا پیگیر پرونده حقوقی شما از ابتدا تا انتها خواهد بود تا علاوه بر جلوگیری از ضایع شدن هرگونه حقی از شما این اطمینان را حاصل کند که پرونده به نتیجه مطلوب خواهد رسید بدین صورت از هرگونه تخلف احتمالی و یا کم کاری توسط وکیل شما جلوگیری می شود و این نظارت موجب خرسندی شما در پایان کار خواهد شد.

تنظیم شکوائیه

بهبود سجاوا توسط کاربران

پس از انجام مشاوره در زمینه های مختلف مانند مشاوره حقوقی، مشاوره روانشناسی، مشاوره دارایی و مالیاتی، مشاوره با سر دفتران اسناد رسمی و دیگر زمینه ها فرم نظر سنجی برای کاربران به نمایش درمی آید و هر کاربر میتواند با ثبت نظر و امتیاز خود نسبت به مشاور و مشاوره انجام شده تیم پشتیبانی و دیگر کاربران را برای تجربه بهتر یاری دهد. در کنار نام هر وکیل امتیازی بین یک تا پنج درج شده که این امتیاز میانگین نظرات کاربرانی است که قبلا تجربه مشاوره با این مشاور را داشته اند. در قسمت نگارش نیز پس از پایان کار نظر سنجی انجام میشود تا کاربران بتوانند ضمن انتقال تجربه خود به بهبود عملکرد برنامه سجاوا کمک کنند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.