کد خبر : 34389 / /
/

بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم در فروشگاه توان نمایندگی داهوا

برای خرید یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم باید چه نکاتی را قبل از خرید بدانیم. در این مقاله به تمامی سوالات کاربران برای خرید دوربین مداربسته بیسیم پاسخ داده شده است

بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم در فروشگاه توان نمایندگی داهوا

 

 

دوربین آیمو Imou

 

دوربین آیمو imou یکی از پر طرفدار ترین محصولات دوربین مداربسته می باشد که توسط شرکت داهوا طراحی و به بازار عرضه شده است. شرکت داهوا در سال های اخیر با نیاز سنجی و شناخت دقیق بازار نظارت تصویری اقدام به طراحی سیستم های دوربین مداربسته در قالب برند اینو کرده است. خرید دوربین آیمو کاملا به صرفه و اقتصادی میباشد و بسیاری از نیازهای امنیتی کاربران خانگی را رفع میکند، جهت خریدن انواع مدل های دوربین ایمو و همچنین قیمت دوربین آیمو به سایت tavancctv نمایندگی داهوا در تهران رجوع کنید.

تنوع بالای محصولات دوربین ایمو

محصولات برند ایمو اکثرا بیسیم و وایرلس می باشند و در بازار دوربین مداربسته دوربین ایمو یک دوربین با کیفیت بسیار بالا و همچنین دارای تنوع محصولی بالا شناخته می شود.

قابلیت مچ بودن دوربین مداربسته آیمو با دستگاه nvr داهوا

یکی از قابلیت های دوربین ایمو این است که دارای تکنولوژی تحت شبکه می باشند و از آنجایی که محصولات دوربین مداربسته ایمو دارای دستگاه NVR یا همان دستگاه ضبط تصویر می باشد شما مثل دوربین های تحت شبکه معمولی می توانید دوربین های ایمو را به صورت تجمیعی مانیتور نمایید.

اگر سیستم دوربین مداربسته شما داهوا باشد شما می توانید این امکان برای کاربر فراهم کنید که دوربین های ایمو را در کنار دستگاه ضبط تصویر اضافه نماید.

دوربین ایمو با ساپورت کردن MicroSD

یکی از قابلیت هایی که در مورد دوربین ایمو وجود دارد این است که از امکان ساپورت رم برخوردار است.

معمولا دوربین های ایمو می توانند تا ۲۵۶ گیگابایت مموری SD را پشتیبانی نماید و این موضوع سبب شده تا این دوربین به صورت کاملا مستقل بتواند ضبط تصویر داشته باشد.

ضبط صدای محیط با دوربین آیمو

البته اگر هنگامی که دوربین ایمو به یک دستگاه ضبط تصویر متصل باشد به هر دلیلی این دستگاه قطع شده باشد، خود دوربین ایمو بر روی خودش ضبط دارد.

از دیگر قابلیت های مهم و کار بردی که در مورد دوربین ایمو وجود دارد قابلیت صدا یا میکروفون داخلی می باشد. به این ترتیب شما می توانید از طریق میکروفون این دوربین صدای محیط را به عالی ترین شکل ممکن بر روی دستگاه یا حتی گوشی خود دریافت نمایید.

دوربین آیمو رنجر ۲

دوربین آیمو رنجر 2

یکی از معروف ترین و مهمترین دوربین ها در سبد کالایی ایمو دوربین آیمو رنجر ۲ می باشد. اولین و مهمترین مشخصه این دوربین چرخشی بودن این دوربین می باشد که سبب می شود این دوربین به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

قابلیت سامانه صدای 2 طرفه با دوربین آیمو رنجر 2

در پله بعدی در توضیح این دوربین باید بگوییم که دارای قابلیت صدای 2 طرفه می باشد و دوربین می تواند هم صدای محیط را پخش کند هم می تواند کاربر توسط اسپیکری که بر روی بدنه دوربین ایمو رنجر ۲ تعبیه شده با محیط صحبت نماید.

رنگ بندی مختلف دوربین ایمو رنجر 2

از نظر شکل ظاهری دوربین ایمو رنجر ۲ در دو رنگ سفید و مشکی می باشد که در فروشگاه توان هر دو رنگ این دوربین موجود می باشد.

نرم افزار هوشمند دوربین آیمو رنجر ۲

شما از طریق تلفن همراه خود می توانید برنامه Imou life را روی گوشی خود نصب نمایید و به وسیله آن دوربین ایمو رنجر ۲ را کنترل نمایید، از جمله اینکه دوربین را به جهت های مختلف بچرخوانید و همچنین تصاویر ضبط شده روی مموری SD را مانیتور نمایید.

دوربین مداربسته بیسیم

انواع دوربین مداربسته بیسیم

یکی از دغدغه های مهم کاربران در هنگام خرید دوربین مداربسته و همچنین به کارگیری آن سیم کش و اجرای کابل کشی جهت بهره برداری از سیستم دوربین مداربسته می باشد.

کارایی و نصب آسان با دوربین بیسیم

در سال های اخیر دوربین مداربسته بیسیم تا حدود زیادی این مشکل را حل کرده و کاربر به راحتی می تواند این سری از محصولات را به کار بگیرد.

شما برای روشن کردن دوربین مداربسته بیسیم باید به دوربین برق برسانید و توسط آداپتور داخل دوربین ، آن را روشن نمایید.

دوربین مداربسته وایرلس باطری خور

البته مدل هایی از دوربین مداربسته بیسیم وجود دارد که در داخل دوربین باطری وجود دارد و از طریق آن می توانید برق دوربین را تامین نمایید، اما این مدل از دوربین مداربسته برای تامین برق به صورت مستمر محدودیت هایی دارد که استفاده از آن پیشنهاد نمی شود.

اتصال به دوربین بیسیم – وای فای با تلفن های هوشمند

برای دسترسی به دوربین مداربسته بیسیم حتما باید تلفن همراه هوشمند واسط باشد و شما از طریق نرم افزار مخصوصی که روی گوشی شما نصب می شود می توانید تصویر یا تصاویر مورد نظر را مشاهده نمایید.

قابلیت چرخشی بودن دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته بیسیم در بعضی از مدل ها قابلیت چرخشی دارند و شما می توانید این دوربین را از طریق نرم افزار بچرخوانید.

ضبط تصاویر با حافظه میکرو SD در دوربین وایرلس

همچنین ضبط این دوربین توسط حافظه درونی یا میکرو SD می باشد که شما می توانید علاوه بر تصاویر لایو شاهد تصاویر ضبط شده باشید.

طریقه نصب دوربین وای فای (بیسیم)

برای نصب دوربین مداربسته بیسیم در بعضی از مدل ها دوربین مستقیم رو گوشی شما نصب می شود و لی در اکثر مدل ها برای نصب این دوربین ها باید از طریق مودم اینترنت اقدام نمایید.

دوربین بیسیم بیبی کم Babycam

یکی از معروف ترین دوربین های بیسیم دوربین بیبی کم می باشد که با توجه به اینکه در کنار آنتنی وجود دارد در اصطلاح به آن ها دو آنتنه یه سه آنتنه نیز می گویند.

صدای 2 طرفه با دوربین بی سیم

این دوربین بیسیم قابلیت چرخش دارد و معمولا صدای دو طرفه در این سری از دوربین ها نهفته شده است.

دوربین های بی سیم لامپی

از دیگر دوربین های بیسیم معروف می توان به دوربین لامپی یا پاناروما اشاره کرد. این دوربین ها تصویر ۳۶۰ درجه نمایش می دهند که این مدل از دوربین ها تصویر محدب ارائه می دهند.

معایب دوربین های بیسیم لامپی

ایرادی که به این سری از دوربین های بیسیم وارد است این است که این دوربین ها با توجه به این که تصویر محدب ارائه می دهند تصویر مورد نظر از وضوح لازمه برخوردار نیست و بهتر است از دوربین های بیسیم لنز فیکس استفاده نمایید.

دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی

راهنمای خرید دوربین مداربسته

اگر بخواهیم در مورد سیستم های حفاظتی و نظارتی به صورت کلی صحبت کنیم باید بگوییم که دوربین مداربسته مهمترین جز در تامین امنیت یک محیط می باشد. برای اینکه بتوانید امنیت یک فضا را تامین کنید پس تامین حصار های فیزیکی می توانید محیط خود را به دستگاه دزدگیر در کنار دوربین مداربسته مجهز نمایید.

مکمل بودن سیستم دوربین مداربسته برای دزدگیر اماکن

در هنگام تشخیص حرکت توسط سیستم دزدگیر می توانید از سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید و به صورت لایو در صورت وقوع تصویر نقطه مورد نظر را بعد از وقوع آلارم چک نمایید.

انواع کلی دوربین مداربسته

دوربین مداربسته همانطور که در قسمت قبل بدان اشاره کردیم به دو دسته کلی بیسیم و با سیم دسته بندی می شوند و معمولا دوربین های بیسیم در محیط کوچک با حساسیت کمتر استفاده می شود.

موارد مهم قبل خرید و قیمت دوربین مداربسته

در هنگام خرید دوربین مداربسته باید تعداد آن را با توجه به نیاز کاربر و پوشش دهی دوربین ها مشخص نمایید و سپس اقدام به خرید دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر نمایید.

دستگاه دی وی آر DVR مناسب برای دوربین مداربسته

نکته ای که در هنگام تهیه دستگاه دی وی آر سیستم دوربین مداربسته وجود دارد تعداد کانال های آن می باشد.

در اصل در یک سیستم دوربین مداربسته دستگاه دی وی آر را با تعداد کانال های آن معرفی می کنند که در پایه ترین حالت تعداد کانال های آن ۴ کانال و هشت کانال می باشد.

برای سیستم ها و پروژه های دوربین مداربسته بزرگتر می توان از دستگاه های شانزده کانال و سی و دو کانال استفاده نمایید.

هارد در دستگاه dvr سیستم دوربین مداربسته

در سیستم دوربین مداربسته برای ذخیره اطلاعات باید در درون دستگاه دی وی آر هارد قرار دهید که این هارد می تواند به صورت اینترنال بر روی دستگاه دی وی آر متصل شود.

ظرفیت هارد با توجه به کیفیت و رزولوشن تصویر و همچنین تعداد کانال های دستگاه سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد.

قیمت و خرید بهترین و مناسب ترین سیستم دوربین مداربسته از سایت فروشگاه توان tavancctv

برای اینکه بدانید بهترین و مناسب ترین سیستم دوربین مداربسته شما چیست می‌توانید به سایت tavancctv.com مراجعه کنید. ضمنا مشاوران فروشگاه توان آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی دزدگیر اماکن می باشند، برای ارتباط با فروشگاه tavancctv با شماره 02191004949 تماس بگیرید.

بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم و خرید از سایت فروشگاه توان نمایندگی داهوا

خرید و قیمت دوربین مداربسته از فروشگاه tavancctv

در این مقاله سعی بر آن بود بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم را که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران بود را به شما عزیزان توضیح دهیم، امید واریم در راهنمایی خرید بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم شما عزیزان را یاری کرده باشیم. همچنین برای دیدن انواع دوربین مداربسته بیسیم می توانید به سایت فروشگاه توان نمایندگی داهوا مراجعه بفرمایید.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.