کد خبر : 11257 / /
/

قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی

قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی

 

فرق نمی کند که در کدام یک از قسمت های خانه حضور داشته باشید؛ سیستم صوتی خانه هوشمنداین امکان را به شما می دهد تا موسیقی مورد علاقه خود را پلی کنید و از آن لذت ببرید. در یک ساختمان هوشمند سیستم صوتی جزء جدایی ناپذیری است که سلیقه های مختلف را درگیر می کند. قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی به گونه ای است که مدیریت و انتخاب موسیقی دلخواه برای پخش در فضاهای عمومی و خصوصی با پرداخت حداقل هزینه توسط شرکت عمران مدرن امکان پذیر است. بنابراین برای دریافت اطلاعات دقیق از هزینه اجرای سیستم صوتی هوشمند خانگی با کارشناسان عمران مدرن (omranmodern.com) تماس بگیرید.

در یک خانه هوشمند، هماهنگی و همراهی تمامی اجزا جذابیت و مطلوبیت فضا را بیشتر می‌کند. به عنوان مثال در زمان ورود روشنایی، سیستم گرمایش و سیستم صوتی هوشمند به صورت خودکار فعال می شوند و محیط خانه برای حضور ساکنین آماده می شود. قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی به تعداد بلندگوها، قدرت آمپلی فایر و نوع تاچ پنل وابسته است. با این حال بخش کوچکی از هزینه هوشمند سازی ساختمان را به خود اختصاص می دهد که کمتر کسی از آن پشیمان می شود.

همچنین قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی همواره نقش مهمی در انتخاب و نصب آن داشته است. بنابراین آشنایی با قابلیت های مختلف و همچنین اجزای مختلف آن می تواند دید واضحی برای خریداران ایجاد کند.

قابلیت های سیستم صوتی هوشمند خانگی

در یک خانواده سلیقه موسیقی همه افراد یکسان نیست. بنابراین اجرای یک سیستم صوتی هوشمند برای پوشش سلیقه تک تک افراد ساکن در خانه بسیار دلچسب است. علاوه بر آن قابلیت های متمایزی از قبیل کنترل از راه دور، ارتقا سیستم، ذخیره فایل‌های موسیقی، تعریف سناریو و ... از سری ویژگی های بسیار مؤثر در تعیین قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی است.

قابلیت کنترل از راه دور

شرکت عمران مدرن با انتخاب سیستم صوتی هوشمند خانگی قیمت مناسب، پخش موسیقی از طریق نرم افزار گوشی موبایل را در هر کجای خانه آسان می کند. با اتصال به بلوتوث یا اینترنت، کاربر به راحتی می تواند موسیقی مورد نظر را خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پخش کند. علاوه بر آن، در صورت عدم علاقه به شنیدن موسیقی در حال پخش، می تواند بلندگوهای فضای مورد نظر خود را از طریق تاچ پنل و یا گوشی موبایل غیر فعال نماید.
خبر2

قابلیت ارتقا سیستم

در بسیاری از موارد، کاربرها از قابلیت پخش سیستم صوتی خود رضایت چندانی ندارند. این در حالی است که با خرید سیستم صوتی هوشمند خانگی با ارزنده ترین قیمت از شرکت عمران مدرن این امکان برای کاربر فراهم می شود تا با اضافه کردن بلندگو و یا تغییر آمپلی فایر سیستم خود را ارتقا دهد. آمپلی فایرها اجزای اصلی سیستم صوتی هوشمند هستند که نقش اساسی در کیفیت پخش آن دارند.

قابلیت ذخیره فایل موسیقی

سیستم صوتی خانه هوشمند با داشتن حافظه داخلی و همچنین رابط کاربری مناسب، این امکان را به کاربر می دهد تا موسیقی های پر تکرار را ذخیره کند. مدیریت، حذف و اضافه موسیقی از دیگر قابلیت هایی است که داشتن حافظه به سیستم صوتی هوشمند داده است.

قابلیت تعریف سناریو

تعیین زمان پخش برای موسیقی های خاص، انتخاب محل پخش و قطع آن از سری قابلیت های جذابی است که با پرداخت حداقل قیمت برای سیستم صوتی هوشمند خانگی می توان داشت. تعریف زمان مشخص برای پخش کتاب صوتی و یا لالایی دلخواه در اتاق کودک، موسیقی آرام بخش در اتاق خواب و اذان متناسب با ساعات شرعی به واسطه تعریف سناریو امکان پذیر است.

قابلیت کیفیت بالای صوت

شرکت عمران مدرن با نصب تعداد مشخصی بلندگو در فضا و مدیریت آن ها باعث می شود تا کیفیت صدای فیلم ها و آهنگ ها چند برابر شود. به طوری که جزئیات صدا مانند صدای طبیعت، موسیقی پس زمینه و غیره به راحتی، با پرداخت حداقل قیمت برای سیستم صوتی هوشمند خانگی ، قابل شنیدن است. علاوه بر آن برای شنیدن صدای فیلم و یا موسیقی در اتاق نیاز به زیاد کردن صدا نیست. تنها کافی است تا بلندگوی فضای مورد نظر در سیستم صوتی هوشمند خانگی فعال شود.
خبر3

اجزای سیستم صوتی خانه هوشمند

یک سیستم صوتی هوشمند از اجزای مختلفی مانند بلندگو، آمپلی فایر و تاچ پنل تشکیل شده است. در ادامه ویژگی ها و نقش هر یک در سیستم صوتی خانه هوشمند مورد بررسی قرار گرفته است.

بلندگو

بلندگو به عنوان قطعه اصلی در پخش موسیقی، نقش بسیار مؤثری در قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی دارد. بلندگوها در دو مدل روکار و توکار قابل خریداری و استفاده هستند.

مدل روکار فضای خاصی برای نصب نیاز نداشته و تنها کافی است روی دیوار یا سقف نصب شود. از معایب بلندگوهای سقفی روکار می توان به بیس پایین به دلیل نداشتن فضای کافی در پشت آن، اشاره کرد.

بلندگوهای توکار سیستم صوتی خانه هوشمند در داخل سقف کاذب نصب می شوند و فضای سقف کناف را به باکس موسیقی تبدیل می کنند. بلندگوهای توکار در مقایسه با نوع روکار، بیس و کیفیت پخش بهتری داشته و پیشنهاد شرکت عمران مدرن برای اجرای سیستم صوتی هوشمند خانگی با مناسب ترین قیمت هستند.

آمپلی فایر

آمپلی فایر علاوه بر تقویت صدا به عنوان قلب سیستم صوتی هوشمند خانگی عمل می کند که نقش مهمی نیز در تعیین قیمت آن دارد. در واقع ارتباط کاربر با بلندگوها و مدیریت آن ها به واسطه آمپلی فایر برقرار می شود. قیمت آمپلی فایر سیستم صوتی هوشمند خانگی به واسطه قابلیت هایی از قبیل اتصال با شبکه اینترنت، کابل AUX و بلوتوث متغیر می باشد. تعداد کانال های خروجی و عدد RMS نقش مهمی در خرید آمپلی فایر دارند. در واقع تعداد خروجی ها متناسب با تعداد بلندگوهای خانه هوشمند تعیین می شود. همچنین هر چقدر RMS آمپلی فایر بالاتر باشه، شفافیت و قدرت پخش دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.
خبر4

تاچ پنل سیستم صوتی هوشمند خانگی

تاچ پنل رابط اصلی کاربر با سیستم صوتی خانه هوشمند است که می تواند از طریق آن موسیقی دلخواه خود را پخش کند. در واقع تاچ پنل با داشتن نرم افزار اندروید، امکان اتصال به اینترنت برای دانلود موسیقی های روز و یا انتخاب موسیقی های ذخیره شده را به کاربر می دهد.

علاوه بر آن تاچ پنل سیستم صوتی هوشمند خانگی در اندازه ها، ویژگی ها و قیمت های مختلف قابل خریداری بوده و تنوع بالای آن ها خیال مشتری ها را راحت کرده است. خانه هوشمند در دو نوع سیم کشی ( مد باس، KNX و...) و وایرلس قابل پیاده سازی می شود. باید توجه داشت که در نوع سیم کشی استفاده از تاچ پنل خانه هوشمند برای سیستم صوتی ممکن نیست و به تاچ پنل جدا نیاز است.

جهت دریافت اطلاعات دقیق از قیمت اجرای سیستم صوتی هوشمند خانگی با کارشناسان عمران مدرن (omranmodern.com) تماس بگیرید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.