کد خبر : 43272 / /
/

تغییرات قیمت خودرو امروز ۱۱ شهریور | قیمت خودرو چند شد؟ | آخرین قیمت خودرو پراید٬پژو٬هایما٬ تیبا و شاهین

قیمت خودرو امروز شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، بدون هیچ تغییری نسبت به دو روز گذشته ثابت ماند تا آغاز اولین روز کاری هفته هم نتواند یخ بازار خودرو را آب کند.

تغییرات قیمت خودرو امروز ۱۱ شهریور | قیمت خودرو چند شد؟ | آخرین قیمت خودرو پراید٬پژو٬هایما٬ تیبا و شاهین

قیمت خودرو | قیمت خودرو روز شنبه،11شهریور ۱۴۰۲،با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی مواجه شد.در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرودر لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است. قیمت خودرواز ابتدای فروردین‌ با نوساناتی همراه شد. قیمت‌ها در نیمه نخست فروردین متاثر از نرخ ارز روند صعودی به خود گرفت.با واردات خودرو خریداران امیدوار به کاهش  قیمت خودروهای بازار هستند.

قیمت خودرو امروز شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، بدون هیچ تغییری نسبت به دو روز گذشته ثابت ماند تا آغاز اولین روز کاری هفته هم نتواند یخ بازار خودرو را آب کند.

با آغاز هفته تمام چشم‌ها در انتظار آغاز نوسان در بازارهاست. بازار خودرو نیز از این موضوع مستثنی نیست اما، معمولاً قیمت این محصولات در حوالی ظهر به شکل قطعی کشف می‌شوند چراکه حجم معاملات در بازار به حد قابل قبولی می‌رسد که کسبه و مردم ‌می‌توانند به قیمت‌های اعلامی اعتماد کنند.

111

قیمت خودروهای داخلی

با توجه به قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی ومونتاژی امروز هیچ‌گونه نوسانی را تجربه نکرد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، اقتصادی‌ترین محصول آبی‌پوشان جاده مخصوص در بازار آزاد امروز بدون هیچ نوسانی با قیمت نهایی ۴۶۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان پرطرفدار و قدیمی ایران خودرو که این روزها ورق بدنه نازکش محل بحث رسانه هاست، امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد نهایی ۶۰۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G، لوکس‌ترین و جدیدترین سدان سایپا امروز در بازار آزاد بدون هیچ‌گونه نوسانی با عدد نهایی ۵۶۵ میلیون تومان حاضر شد.

112

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار امروز خودروهای مونتاژی ثبات رکن اصلی بود.

ام‌وی‌ام X۲۲دنده‌ای، کراس‌اوور پرطرفدار مدیران خودرو امروز با قیمت نهایی ۷۱۰ میلیون تومان و بدون هیچ تغییری نسبت به دو روز گذشته در بازار معامله می‌شود.

بسترن B۳۰، سدان آلمانی تباری که توسط فاو چین تولید می‌شد در بازار آزاد امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

هایما S۵ اتوماتیک، کراس‌اوور میدسایز اما، پرطرفدار ایران خودرو در بازار آزاد امروز بدون هیچ نوسانی با قیمت نهایی یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به رقابت اخبار واردات خودرو از سوی وزارت صمت و از سوی دیگر ورود و تثبیت قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومان می‌توان انتظار داشت که قیمت اکثر محصولات بازار ثابت بماند اما، برخی از خودروهای پرفروش و اقتصادی به دلیل حجم معاملات بالاتر نسبت به دیگر خودروها ممکن است در ساعات خاصی از روز بیشتر به اخبار واکنش نشان دهند و در قیمت‌هایی که در بازار اعلام می‌شود اثرگذار باشند./تجارت‌نیوز

قیمت پژوپارس LX در بازار ۶۰۵ میلیون شده است و پژو پارس ELX-XU۷P در نمایندگی ۲۷۵ میلیون است و پژو پارس ELX-TU۵ در بازار به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​

قیمت انواع خودرو پژو پارس
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر  ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۲۹۱,۱۶۹,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۲۷,۶۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۶۰,۲۱۴,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰
پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر  ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱  صفر  ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱  صفر ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱  صفر ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱  صفر ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۱  صفر ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

 

 خبر خوب برای خریداران خودرو از بورس

رییس سازمان بورس با تاکید بر احقاق حقوق خریداران خودرو‌های بورسی گفت: خسارت تاخیر در تحویل به خریداران خودرو از بورس کالا پرداخت می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مجید عشقی، با بیان اینکه تاخیر در تحویل خودرو به طور سنتی توسط خودروسازان را همیشه داشتیم و جریمه این کار جریمه حداقلی بود گفت: در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا، جریمه تاخیر در تحویل خودرو آنقدر بالاست که یک انگیزه مضاعفی به خودروساز می‌دهد که هر چه سریع‌تر خودرو‌ها را تکمیل و تحویل مشتری‌ها بدهد.

عشقی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های تسویه بورس کالا، جریمه تاخیر هر نوع کالا ۰.۲۵ درصد در روز است که در سال ۵۰-۶۰ درصد یا بیشتر می‌شود.

به گفته رییس سازمان بورس و اوراق بهادار پرونده‌هایی که تاخیر تحویل خودرو در آن‌ها بوجود آمده در بورس کالا بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد: ایران خودرو تا الان ۱۰ میلیارد تومان بابت جریمه تحویل خودرو به خریداران خودرو از بورس پرداخت کرده است.

منبع: بورس کالا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.